Isnin, 24 September 2012

.:: Karnival Nusajaya 2012 ::.


semalam pegi karnival nusajaya secara tak sengaja... hahaha,, janji dengan mak abah abang kakak ipar adik anak sedara nak jumpa kat legoland,, caner tah leh g nusajaya... ermmm dengan bangga dan riak terus menuju ke nusajaya... naik motor la kata kan,, tak la nak susah² beratur cari parking...

alang² da sampai,, jenjalan la kejap, tengok ape yang hadooo... sesungguhnya, karnival ni da ala² jom heboh...banyak booth² yang jual itu ini, yang offer macam²... walaupun panas pusing² la jugak.. MRK...? da monyok da.. dia bukan suka pun pegi kat tempat² yang sesak cam ni... 


konsert ada artis..





 bukan tabik spring,, tapi cover panas,,, panas ooooo


 raksasa,,?? lariiiiiii,, hahahaha


 pentas utama,, 

 yeeaahhhh... penat MRK nak melayan aku main lompat²... padan muka dia,, hahaha

 MRK da ajak balik,,, 




belon,, bukan dapat tapi mintak,, hahaha

  
 orang tv3,, ahmad izham ke nama dia,, ye la kot..
  

  


 perkhidmatan bas percuma.. patut ramai orang tunggu..
 
 

 kepanasan dan dan kelaparan.. so,, pembelian makanan la,,




 mee soto, paru dan tongkek bakar,, nyum nyum ~~

rasa nya jom heboh tahun depan mesti buat kat nusajaya,, tanah lapang da ada, kompom la kat nusajaya..

da da ~



Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...