Ahad, 16 September 2012

.:: Jalan² Raya Ke-7 ::.


raya tahun ni agak suram untuk keluarga MRK,, sebab nenek MRK telah kembali ke rahmatullah 4 syawal 1433H yang lalu,,, sungguh kami semua tak duga, Tok Mah pergi dengan tenang sekali... 

aku sebagai cucu Tok Mah sempat tolong mandi dan kafan kan arwah Tok Mah, first time aku buat semua tu sebagai wakil kan MRK sebab aku tau MRK terlalu sayang kan nenek nya,,, sekali pun begitu aku tak nampak pun MRK menangis,,, nampak MRK redha, semoga Tok Mah tenang di sana,, Amin ~~

so, selepas abis tahlil 3 hari berturut² baru la kami semua beraya mengunjungi sedara mara di sekitar JB.. 

di bandar baru uda

MRK bersama mak dan nenek yang dulu sekampung 

kat uma pak Ngah, kat kg pasir putih, pasir gudang


semua dok layan karoot komedia X,,

makan time,, semua kelaparan,, hahaha

tambah-tambah... ayam goreng paling laku,, 

arip, pinggan ke 5 kata nyer,, huhu

farah,, sedang hangat bercinta,, 

ical,, adik MRK.. bila nak kawin...?

MRK,,, yang kekenyangan,, tak kira di mana asal bole lena, lena,, hihihi

da da ~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...