Sabtu, 15 September 2012

.:: Jalan² Raya ke-3 ::.


raya mesti nak berjalan, kalau orang tak jalan uma kita, kita jalan g uma orang.. time raya ni kenyang,, datang uma orang mesti dapat makan,, lagi best kalau nak datang tu tepon dulu, kompom nasi beriyani,, hahaha..

raya ke-3 tak jauh jalan,, uma nenek kat 5 kedai.. datang nak makan jek, pastu balik,, huhu,, kata raya,, datang, makan, balik,, kekeke

 
 amran, abah, sani..

 sekali lagi aku takde,, sampi ati korang !

 tolong !!!

 ni otw ke uma mertua abg aku, kat taman sri skudai



   da dapat makan mee goreng,, balik la,, hahahaha

 otw ke Al-ikhsan taman U..

 comel nyer uncle kaisah,, hihi

 photographer tersosor.. siapa..???

emerald !!!




 orang lelaki sibuk memilih,, kami yang pompuan lepak jek,,

 yeaahh,, MRK bayo,, belanja mak abah baju lagi

destinasi terakhir,, Jusco Taman U

kepenatan

tapau sushi jek.. 50% less,, berbaloi,,,

abis cerita raya ke-3... 

da da ~~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...