Khamis, 13 September 2012

.:: 1 Syawal 1433H @ Kg Teluk Empang, Pengerang ::.


sejak bergelar isteri ni, hari raya pasti di umah mertua.. kenapa? ntah,, seronok rasa raya kat sana.. simple tapi meriah... lagi dengan adik beradik MRK yang lelaki yang suka nak menyakat aku,,, lagi 1 projek rapid petronas kt pengerang nanti melibatkan kg MRK ni,, mana la tau tahun depan dapat ke tak lagi nak raya kat kg kan.. 

tema baju raya kami tahun ni pepel,, **kelas ko jah,, haha**.. baju aku beli tahun lepas kat kelantan, baju MRK beli bulan 6 lepas,, cepat kan,, hihi,, ok, malas nak bebel,, jom layan gambar yang tak seberapa ni,,

  kg nan permai

 baru balik dari kubur.. ---> depan uma je pun..

seisi bermaaf-maafan bermula.. mak dan bapak mertua dulu..

 anak sulung..

ko tak shampoo rambut ke Fiz,,, errmmm

 nah mak,, hadiah besday cum hadiah raya,, dari kami berdua..

mintak maaf mak,, **jangan lupe bergaya dgn handbag baru tu,, huhu

 kenapa tangan aku macam tu..? konpius ~









 turn isteri pulak... garang giler muka MRK time aku mintak maaf,, takuuuttt ~

5 beradik bersama mak

 5 beradik bersama bak,, yang pasti MRK adalah hang buah tuah,, hahaha

 hang tuah bersama puteri gunung ledang nya,, ahaksss



ok,, da ready nk g beraya... jom ~

1. uma tok mah... nenek kesayangan MRK.. tapi da jadi kenangan sebab tok mah meninggal dunia raya ke-4,, alfatihah 

gambar terakhir bersama tok mah,,,
**nasib baik spek mata dgn gigi putih, kalau tak, tak nampak hang tuah aku tu,, huhu

2. uma mak long kota..

3. uma uncle mat n aunty ima..

 ni pun nyaris tak nampak,, hihi

 jom makan sup tulang..

habis cerita beraya di hari pertama... uma sedara mara MRK saje... balik dari beraya ada lagi projek.. BBQ secara sederhana jek kat uma mertua.. sponsor by aku dan MRK... 

 kat kipmart kota,, nak cari ayam... lengang, tak de orang


bakar² start lepas maghrib... mertua yang ready kn api,, anak² tukang bakar ayam+mercun,, huhu




the end ~~

da da ~~

1 ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...