Isnin, 13 Ogos 2012

.:: 10 - 19 Ramadhan 1433H | Menu Berbuka ::.


fasa ke-2 berpuasa,, cuaca pun da tak terik sangat,, alhamdulillah,, sejuk bumi Tuhan,,

buka puasa minggu lepas ni tak berapa heavy sangat,, kuih muih pun da tak beli sangat pun.. jom tengok menu berbuka kitaorang...

 10 ramadahan,, mee goreng, kuih RM4.. air soya, air bandung, soya campur (cincau)

 tertinggal, ada ayam panggang sempoi..

11 ramadhan aku tak ingat buka makan ape.. check gambar pun takde,, luperrrrrr

12 ramadhan,, buka kat JB Catering,, saje menggatal buang duit makan buffet,, makanan memang banyak, orang pun ramai, penuh susah nak amik makanan, datang pun da lambat... so ~~~~~

ini je la yang sempat kitaorang rembat

 pakej makan kat JB Catering ni RM28/orang...

 13 ramadhan,, balik semula masak dan makan kat uma.. mee hoon kuah dengan pizza,, air cincau.. 

 pizza buatan sendiri,,, rasa nyer..? sedap kat tekak sendirik jek,, hahaha

 14 ramadhan,, mee kari dan air cincau

 ermmm,, sangat sedap dan cukup rasa... macam nak buat ari².. hihihi

 blur la pulak... 15 ramadhan,, mee hailam, popia, bubur lambuk dan air soya

 banyak aksesori nya kan.. 

 popia inti taugeh, lobak dan hotdog

16 ramadhan.. sempena DLCW final dengan Lin Dan,, bajet nak buka luar,, oleh sebab nak sangat tengok kekalahan LCW,, ni la makan dia... hahaha

mee hoon goreng, ayam goreng, air soya, air anggur

17 ramadhan,, kitorang buka air panas dengan kurma dan biskut kering jek,, masing² penat dan tertido,, tak dan masak ape², sian kan,, hukhuk

18 ramadhan,, mee goreng dan popia kembali.. air cincau dan air oren gas,, MRK yg beli..

minggu ni banyak makan mee... sampai da takde idea nak masak mee ape.. nak masak yang pelik² takut tak jadi membazir pulak... hihi

da da ~~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...