Isnin, 23 Julai 2012

.:: Majlis Perpisahan Kak Arfah ::.


sorang lagi otai kat tingkat 19 menara ansar naik pangkat... kali ni kak Arfah,, klik kak Jun.. dari W32 naik W36 tapi kena ke Putrajaya,, hohoho,,, putrajaya beb,, tempat jatuh kagi dikenang,, kalau aku yg dapat kompom aku akan pegi,,, keje kat sana sangat seronok dan tak de keje,, uupppsss

bila ada pertukaran ke perpindahan ke maka ada la majlis untuk meraikan mereka² yang berkenaan.. majlis telah dibuat hari jumaat minggu lepas.. sempat jugak buat makan² di akhir bulan syaaban ea... abis tu je masa yang haddooo.. hihi. majlis simple tapi padat.. yok layan gambar² nyer.. 


antara yang hadir..

aku yang gemuk..



yang dirai..

penyampaian cenderahati

juadah makanan yang akan di pasti kan abis di makan.. tapi ni meja VIP

untuk yang tak VIP, sila cedok sendirik !

kuih pun amik sendirik ea..

ape pun tahniah untuk AJK baru kelab sukan kerana berjaya mengadakan majlis ni.. lepas ni kita buat lagi aktiviti dan kerjasama lagi ea,,,

da da ~ ~


2 ulasan:

Pupel Liyana berkata...

wah tukar ajk baru ke

faiza erina berkata...

Pupel Liyana - aah,, AJK baru,, kak shereen jadi s/u.. hihi

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...