Khamis, 26 Julai 2012

.:: 1 Ramadhan 1433H ::.





permulaan puasa kali ni agak penat **tu yang sampai duduk bersila tu** sebab da pegi shopping dengan adik beradik.. maklum la kan,, konon si 2 orang perantau tu balik menyambut puasa dan tak tau bila lagi nak balik,, terpaksa la layan diorang shopping,, ppuuiiihhh ! hahaha... mula² Ariani lepas tu Jakel lepas tu Angsana ... saya mesti pilih,, ffuuuhhhh... duit ku menari² keluar dari purse,,,



lepas tu ke Angsana pulak.. cari baju raya untuk abah.. dan cuci mata... meriah giler angsana da macam malam raya...




  pergghh,, baju raya beli kat Gulatis... kerek !

hulubalang OKB,,, hakhak

 melayan Lya yang sibuk nak cari baju nikah,,, begitu sekali muka aku,, hahaha

lepas tu pegi makan tengahari,, eh,,,silap,, senibong,, untuk berbuka puasa..



 sampai ati akak buat saya macam ni,, ehhh !




 teringat kat tunang la konon... weeeekkk

 bajet ! haha


 sama cam dulu kan..? hahaha

 sayang, kasi kipas sikit abah tu,, OKB bah,, hikhik

 kailan ikan masin

 ayam goreng leman lemon

sotong masak kung fau,,, waaa caaa

 sup campur


 tom yam campur

 kerapu 3 rasa,, GURaMEyyy

 kangkung goreng belacan

sayur chap chai

 udang goreng nestum

menu yang lain tak sempat nak snap sebab... >>

antara nya.. 

ikan siakap dan ikan merah stim nyonya
udang masak mayonis
siput sedut lemak cili api


penuh meja.. nasi belum lagi ni,, 11 orang punyer makan ni,, 


<< sebab amik gambar meraka² ini ...
  
 dengan kalimah Bismillah,, makan !!!

suke..?

 yeeeeaahhh... bapak angkat nak bagi duit raya.. 

 cheff Haddooo bersama isteri yang tak abis² dengan Gurameyyy nyer...

 kekenyangan dan kesukaan,, 


Guuuuu


rameeyyyyy

 ini saje yang tinggal...


 terbang !!!

lagi !!!

 dan lagi !!!

muka excited giler !!!


semua nak naik kete uncle..

tak terus balik,,, singgah Jusco pulak,,, oi oi,,, balik-balik la oi..


 eee,, bau longkang..

 atok bagi RM50,,, amik bau je la Cia..







ok.. abis cerita 1 ramadhan 2012,,, meriah, best, syok semua ada,, biasa la dapat kumpul adik beradik semua.. thanks to Mak belanja makan buka puasa kt senibong tu... lain kali belanja lagi k... hihihi

da da ~~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...