Rabu, 6 Jun 2012

.:: Ulang Tahun Perkahwinan Untuk Tahun Yang Ke-3 ::.


alhamdulillah,, arini cukup tahun usia perkahwinan kami untuk tahun yang ke-3... 3 tahun yang penuh dengan cabaran,, cabaran  yang memang ada setiap masa,, namun begitu kami berdua berjaya menghadapi nya bersama..**rasa sekejap je masa berlalu**

tak mo cakap panjang, tak mo ingat benda yang tak best, tak mo sedih-sedih,, semua tak mo.. aku berharap agar rumahtangga yang kami bina ini diredhai, diberkati dan dirahmati Tuhan Yang Maha Esa,, kami tahu ape yang DIA rancang adalah yang terbaik untuk kami..

sentiasa pengantin baru...

Semoga kekal hingga ke akhir hayat..

kau yang terindah tercipta untuk ku,, 

 ~ 3 tahun yang lalu ~


[6.6.2009 ~ 6.6.2012]

**mood arini nak dengar lagu pengantin jek**

da da ~~

4 ulasan:

cik ziqa berkata...

congrats2 ! :) moga kekal hingga akhirat :)


*nak tye. errm, akak ada dtg plaza angsana tak masa hari belia aritu?*

faiza erina berkata...

tQ Cik Ziqa,,

** ada, dgn asben,, akak pakai baju kurung waner pepel.. kenapa..? nampak kitorang ker,,? :-)

cik ziqa berkata...

ahh, yup. betul la tuh. nmpk gambar asben akak ni. mcm pernah nmpk. oke, ta silap orang laa


time tu ada ptunjukkan silat depan pentas kan. :D

salam kenal ye...

faiza erina berkata...

aah,, masa pertunjukan silat tu kitorg kt depan pentas,, tak sangka awak ingt, lagi² da nmpk rambut asben akak tu kan,, hihi

salam perkenalan.. :-)

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...