Khamis, 7 Jun 2012

.:: Celebrate Our 3rd Anniversary | 6.6.2012 ::.

makan malam ala-ala candle light dinner,, hahahaha.. sebab kat meja kitaorg tu macam suram jek cahaya nyer.. hihihi.. dinner malam ni sempena ulang tahun perkahwinan kami yang ke-3 tahun.. makan, makan dan makan.. tahun lepas punyer celebrate pun makan jugak..

tempat makan tu tak la spesial sangat pun, kt Stulang jek.. tak tau nak makan kat mane.. MRK pilih stulang ni sebab ada 1 kedai tu sup nyer sedap.. Teraju Tomyam nama nyer.. makanan nyer pun sedap² belaka.. cuba try la,, 



 nak order ape..? biasa² da la.. sup jangan lupa

 love u..
 
sambil tunggu makanan sampai col mertua sat tanyer kabo..

 bandung laici dan chikong suam..

 feveret MRK,, sup campur no seafood plzz

 nasi goreng cina

 telur dadar..

 kailan

 sotong goreng tepung

 daging masak halia

 udang butter

 jemput makan yok,, bismillah..

 
 sambil² makan google mudah.com kejap,, nak cari sport rim kata nyer..

bukan main berkerut lagi awak.. hihi

aku hanya mampu senyum kekenyangan.. alhamdulillah

ni la sebab kekenyngan tu,, semua setel,, hahaha **korban diet**

abis sudah hari yang bertarikh 6.6.2012 ni,, sangat seronok buat keje sambil dengar lagu pengantin sampai meja kat pejabat bersepah,, malam nya pegi makan,, walaupun cuma makan² biasa tapi ia sangat istimewa..

yang penting aku bahagia di samping MRK yang da pandai sikit romantik .. semoga rumahtangga ini kekal hingga ke akhir hayat kami.. amin..

suka gambar kat desktop tue..

jom balik..

da da ~~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...