Isnin, 21 Mei 2012

.:: Pertunangan Lya dan Irwan Part 1 ::.


akhirnya,, sampai juga seru untuk adik aku yang nama LYA **nama manja CIA** ni sampai,, hahahaha,,, kawin la Cia,, kawin la,, cam tu kot seruan nyer,, hahahaha. tapi dia tak kawin,, step by step la,, tunang-tunang dulu kata nyer,, untuk part 1 ni,, aku citer pasal persiapan sebelum majlis yek...

ape lagi aku dan adik aku Fazrin **nama manja nyer Sicin** hanya mampu menelan air liuQ... kompom penat... tak pe la.. sedara seibu sebapa punyer pasal,,, kami sedia BERKORBAN !!! hahahaha.. **semua ada nama manja,, nama manja aku ape yek..?**

aku sebagai kakak yang sayang kan adik nyer,, sanggup tu amik cuti 2 ari,, jumaat dan isnin,, oh ye,, majlis pertunangan nyer 13 Mei 2012... ari ahad,,, *akhir-akhir bulan pulak tu*... so, jumaat tu bershopping barang dapur la kami 4 beranak di Kipmart Tampoi, Tesco Tebrau, Kota Tinggi dan Kipmart Kota...

sayang adik,,, weeeekkkkk !








si hantu durian...

si hantu durian 2...

siap kerja di Tesco,, cari makan dulu kat Restoran Baser.. lapar tahap gaban sebab tak makan dari pagi,, aku je la,, diorang tak... 


kejap je setel

percaya kan,, hahaha

singgah beli bunga..

sambung kerja semula,,,

cari buah untuk letak kat dulang hantaran

nampak saya tak..?

agak spesial majlis Cia ni sebab ada satu dulang hantaran tu kami 4 beranak yang buat,,, nak tau ape? aku bagi nama Global,, hahahaha


kami yang tekun nak siapkan menatang ni,,

budak ni..? hampeh !

*************
pagi sabtu nyer,, mak andam datang nak pasang pelamin,, amboi,, berpelamin segala,, motif??? tanye tuan punyer badan yek... ni mak andam masa wedding aku dulu,, wahh,, sekarang da up to date beb,, santeeekkk...



anak-anak sedara da sampai,,, semua nyer rajin-rajin belaka..

tu,, tolong bungkus door gift untuk tetamu yang hadir...

aku lagi rajin,, lepas 1 keje, 1 keje aku buat,, nampak kan muka penat...

budak ni pun rajin,,,

buat kerisek,, sangat mencabar kesabaran,, tapi aku berjaya... hihihi.. **padahal sambung kakak ipar punyer keje,,**

oleh kerana tak siap keje siang tadi,, malam aku sambung buat dengan anak-anak sedara...

emerald yang sangat rajin

pearl pun rajin,, sampai tak sikat rambut

kaisah si penjaga telur... lagi la rajin.. hihihi

ttuuu dddiiiiaaaa,,, siap,, jom buat keje lain pulak...

ooohhh,, mak dan bang pun rajin,, baso ayam lagi.. aku da serender,, sakit belakang ko...

warden buat lawatan sape tak buat keje,, hihi

penat untuk sabtu malam tu hanya tuhan ke yang tahu.. aku, mak, sicin, kakak ipar memang all out berhabis-habisan menyiapkan persiapan untuk masak esok,, nasib baik la ada makcik-makcik dan pakcik datang tolong walaupun lambat...

*********

pagi ahad nyer,, persiapan untuk khemah makan pulak,, amboi,, berpelamin, berkhemah camping segala... besar-besaran betul majlis ni,,, **JELES!!!**

 kaisah ketua bahagian kemas khemah..

 heeyyy,, MRK pun ada laaaa... datang lambat,, ngelat !

susun kereta agar nampak kemas...

menu makan time majlis banyak,, antara nya,, ayam masak merah, daging masak kicap, nangka masak lemak, daging botox, sambal goreng, urap, ikan masin bulu ayam,,, dan pencuci mulut nya tauhu panas... banyak giler,, katanya belah lelaki nak makan masakan kampung,,, layan kan jek...

cukup cerita untuk part 1 ni... next entry citer pasal majlis nyer yek..

da da ~

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

erin cepat update cerita part 2 ,part 3 n part-part...cepat erin..mcm seronok jea majlis nih..

faiza erina berkata...

tengah dok hapdet la ni,, tQ sbb baca,, hihi

Tanpa Nama berkata...

ok...grand betul eah majlis tunang adik kooo...meriah, n mcm retis gamaknye...erin bakal hsben adik ko tu keje kat ane?dia same tmpat keje ke?keje sbg ape eak?aku rase mcm kenal salah sorang adik dia la..mcm model.

faiza erina berkata...

hihi,, thanks,, biasa2 jek.. Irwan tu keje kt MAS sbg ape tu aku tak tau la,, aah adik dia yg paling tinggi tu freelance model kata nya.. :-)

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...