Selasa, 15 Mei 2012

.:: Majlis Perkahwinan Nasir & Eka ::.


ingat tak entry Majlis Pertunangan Nasir awal² tahun dulu,, haaa,, kali ni entry pasal Majlis Perkahwinan nyer pulak,, haaiisshhh,, cepat nyer masa berlalu.. 

ok la,, majlis nikah nyer 5 Mei 2012 dan sanding nyer 6 Mei 2012.. kat mana? kat Felda Palong Timur 1, Segamat.. **felda dapat durian runtuh..hihihi** rombongan pengiring tak ramai,, 1 van, 3 kereta jek.. MRK yang bersemangat giler nak attend dua² majlis,, isteri,,? i follow...

tapi kitorang gerak lambat sikit sebab kucing MRK demam dan MRK hantar boarding kat Kg Melayu Majidee.. 1 hari RM10.. jadi tak la risau sangat kan kalau tinggal kat uma,, takut mati ke ape ke,, MRK kan suke kucing yang amat...

hantaran hati...


rasa macam cameraman la pulak,, hahahaha

rewang kopek bawang...

pengantin lelaki

pengantin pompuan


lafaz taklik

mas kahwin

batal air sembahyang

keluarga belah lelaki

rakan dari JB, termasuk la aku dan MRK

menjamu selera.. nyum nyum


kami di tempat kan di GPW.. kira ok la kan.. kalau nak keluar ke Segamat tu agak jauh **lalu kebun** agak takut jugak la,, dari tak de,, tido sini pun ok jugak..

**********
keesokkan pagi nyer..

MRK kalau borak memang dia suka..



da ready nak ke uma pengantin pompuan,, MRK bawak motor..



aku bawak kereta..

kata cameraman kan,, aku menyelinap kejap ke uma pengantin pompuan,, amik gambar lebih kurang, cau.. macam good² jek ea,, hahahaha

wow.. merah nyer mak ngah...



pelamin,, alamak,, tema sama cam aku dulu,, 

tempat makan damai

mak andam nak siap kan pengantin lelaki kt uma sanggah,, eeehh,, pak andam pun ada,, teriiimmmaaa kaaasssiiiihhh,, hahaha

isteri Jai,, Siti dan anak nyer..

tengah layan Upin Ipin..

pengantin da siap..

kami pun da siap,, 

kompang pun da ready.. ape lagi pakcik,,,, baloooonnnn... 





Musadi, pengapit pengantin,, lepas ni turn ko pulak yek..

hahaha,, tol da ready...

MRK tukang bagi duit tol,, tukang pantun pun ye jugak...

 bagi tol kat makcik²... jangan tanyer ada anak dara ke tak sudah yek Sayang...

 sian si tukang bayar tol ni,, berpeluh bagai... 

tunggu turn nak gambar dengan pengantin..

 candid...!!!

 kami..

saya sayang suami saya,,, 

 makan damai..

 aku tengok asik owner karaoke je nyanyi,, baik aku nyanyi...

 lepas aku MRK pulak,,

 lepas tu kami pulak...

lagi dan lagi,,

pendek kata karaoke ni kami yang punyer,, hahahaha

 best fren 4ever..

 gaya pahlawan kata nyer...

 last pose sebelum berangkat pulang ke JB..


untuk nasir dan isteri, selamat pengantin baru, semoga kekal hingga ke akhir hayat..

amin ~

da da ~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...