Isnin, 21 Mei 2012

.:: Bonus Insentif Khas Penyenaraian FGVHB ::.


alhamdulillah,, rezeki orang FELDA,, tak mo menceycey banyak² cakap pasal benda ni sebab semua da tau kan,, dan ari sabtu lepas abah da dapat da bahagian dia.. hihihi


semalam abah bagi sampul surat ni,, dengan tanpa segan silu aku bukak je nak tengok isi nyer... oooo,, ada cek... dan abah suro aku untuk meng'bank in' kan cek beliau pagi ni... abah da suro mana bole langgar perintah,,,, 20% la kata kan,, hahaha


percaya..? percaya la..

berjalan kaki aku ke City Square.. ikhlas tau,, nggeee

ok,,, cek da bank in,, paling lambat 2 hari duit da ada dalam akaun... abah pun baru jek col tanyer da bank in ke belum,,, **risau betul abah aku ea.. hihi** 

fasa 1 da selesai, lepas ni fasa 2 dan fasa 3.. dengar² yang fasa 3 tu bulan Jun ni,, :-)

ape pun alhamdulillah,, bersyukur dengan rahmat yang diberikan,,, 

da da ~~

2 ulasan:

Pupel Liyana berkata...

fasa 1 untuk peneroka. fasa 2 untuk isteri dan fasa ke 3 untuk anak ye? anak bukan sorang satu kan? 5k kene kongsi 10 kalau 10 beradik pun kan? saja tanya haha

faiza erina berkata...

Pupel Liyana - haaaaa,, betul la tu,, pandai pun... Klu anak dpt sorang rm5k,,, akak cuti sebulan g holiday.... Hihihi... rm5k bagi berapa org adik beradik... :-)

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...