Khamis, 29 Mac 2012

.:: Percutian Ke Sabah 2006 ::.


tetiba mood mengenang kenangan zaman dulu kala datang,, sebab,, sangat jeles tengok gambar-gambar member yang pegi holiday.. langkawi la, sarawak la, jepun la, india la,, lalalalalala... hihihi

tahun 2006,, kira-kira 6 tahun lepas,, syarikat buku yang aku keje dulu buat family day ke Sabah,, waahhh,, sangat suke time tu.. sebab 1st time ko nak naik kapal terbang.. jakun giler.. kira nyer time tu aku yang paling terror la sebab da rasa naik kapal,, korang haddooooo? hahahahaha

da lama kan, so tak berapa nak ingat sangat la cerita² masa kat Sabah dulu tu,, tu pun syukur alhamdulillah ada gak la gambar² kenangan,, tp banyak yang da hilang.. atas belas ikhsan member lama, dapat gak la aku kumpul kan sedikit cebisan kenangan kat sabah.. 

jom layan gambar kami... 3 hari 2 malam kot kat sana...  :-)

kawan baik ku,, Cik June



blur... tapi suke gambar ni,, sebab kaler baju menarik, terangsang

gambar dengan omputih,,, nak jugak ~

rasa nyer sape yang penah pegi sabah mesti akan gambar kat sini kan,,, hihihi

tak naik pun gunung kinabalu tu,, kat kaki nyer jek..

antara staff Perdana Marketways Sdn Bhd di ketika itu...


terima kasih boss sebab bawak kami jalan²


sekarang da cantik da tempat ni..


tiga² da tak keje kat Perdana...

jambatan gantung..

aduhhh,, suke sendirik bila tengok gambar ni,, kurus giler !!! 

ready nak g soping.. muka suci je kan semua.. anak dara sunti ! nggeeee

aku la yang paling kurus time tu,, hahahaha

2 yang depan tu la boss saya,, Hjh Kamaliah dan Hj Saharuddin

ehh,, ada ape kat sana tu..?

takde ape²,, 

eh, da tukar,, kat situ pulak.. kekekeke

sopping kat pasar pilipin



ni kat pantai ape ntah,, syoookkk, angin kuat..


motif gambar ni,, ramping nyer pinggang aku,, hahahaha

masing² da penat,, 


tu la antara gambar yang ada,, banyak tempat gak pegi tapi tak ingat ape nama nyer.. boss siap sewa kan kete time tu.. iissshhh,, tak bole nak rewind balik fikiran untuk 6 tahun yang lepas,, abis hilang semua memory... rugi la pulak tak simpan betul² gambar ke nota masa holiday dulu,,, :(

haaaa,, sebab tu la aku create blog,, sebab nak rekod semua aktiviti ke holiday ke dalam kehidupan aku sekarang.. untuk tatapan anak cucu dan keturunan aku nanti,, insyaAllah... harap² blog ni tak kena hack da la.. hihihi

da da ~~




Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...