Rabu, 28 Mac 2012

.:: Kad Ketepey ::.

aritu pegi KL aku takde IC !!! 

ajer giler,, semalam baru perasan yang ic takde dalam purse.. mau menggigil mencari pusing keliling purse,  nebes macam nak nikah dulu pun ada,, hihihihi.. cari dalam handbag segala, dalam kete, dalam suar,, eh salah.. kocek seluar,, tapi takde.. 

da penat cari tak jumpa,, mula la aku berfikir,, mengenang kisah-kisah silam,, eh salah lagi.. mengingatkan kejadian 2 3 hari yang lepas... aku pegi mana yek..? haiyyoooo

ari selasa dan rabu outstation Batu Pahat, Muar,, bayar hotel pakai ic.. rasa budak hotel da pulangkan,, kalau tertinggal kompom dia akan berlari-lari mendapatkan aku untuk pulang kan ic,,, takde pulak..

khamis jumaat,,, keje cam biasa,, lagi ari khamis tu pay day.. tak guna ic untuk kuarkan duit kat bank... bayar hutang pun maybank2u jek... 

aaaiitt,, mana dia urusan yang guna ic,, takde pun... fikir lagi,, fikir lagi dan lagi... @_@

sabtu,, ada keje emergency,, hantar nenek MRK pegi cuci darah kat Kebun Teh.. takde pun proses daftar masuk,,, tak guna ic gak,, 

petang tu MRK kata nak cuci uma.. pegi beli barang nak mencuci kat 2N Shop.. cashier tu offer buat member kad.. dia mintak ic... haaaaaa,, baru teringat.. ye,, tak syak lagi,, kompom tertinggal kat kedai tu.. tapi dia tak de pun col cakap ic aku tertinggal.. iisshhhh... 


bila da rasa macam kompom jek,, malam tu jugak aku pegi kedai tu,, memang sah,, ic ku berada di sana.. ffuhhh,, nasib baik la time pegi KL aritu tak de jadi ape-ape.. bahaya kan? huhuhu,, 

time amik tu aku tanyer la orang kedai tu nape tak col bagitau,, senang je dia jawab.. da col tapi tak dapat,, aaiiii,, tak kan col sekali tak dapat terus tak col,, tak tau ke betapa penting nyer ic tu.. ape jek kedai ni.. 

tapi sebenar nya aku ni ada 1 masalah,,,  selalu lupa nak amik duit balik bile bayo.. bekejo orang nak mulang kan duit.. nak kata makan semut tak pulak,, ada kah ini antara petanda² awal untuk ke umur 30 sen,,, ooohhhh, tidak...

melalut lak,, ape pun syukur ic aku da jumpa.. tak yah la susah payah nak pegi buat baru,, duit semua tu.. lagipun gambar kad ic tu sweet,, satu² gambar zaman anak dara,, ahakssss

da da ~~

1 ulasan:

Lissa berkata...

bahaya nye kehilangan ic. hehe

jom join ga lisaafha sebelum tamat tempoh:)

http://lisaafha.blogspot.com/2012/03/giveaway-2012-blog-lisa-afha.html

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...