Rabu, 29 Februari 2012

.:: Demam Kuat ::.

hai semua,, ape khabar..? lama rasa nyer tak hapdet blog ni kan,, bukan tak nak tapi tak larat,,, sekarang ni da ok da demam nyer,, da keje da pun, cuma kekadang ada la pening kepala,,

berbalik pada cerita demam kuat tu.. serius beb aku punyer demam kali ni memang 'kuat'... da la demam, pening kepala pakej ada sakit badan pulak... 1 badan rasa bisa dan rasa aku banyak jarum yang menyocok-nyocok,,, ada tak de aku nangis je la.. da nangis kan ngantok pastu tido,, hahahaha

tarikh yang penuh makna... hahahaha

ubat yang aku dapat kat klinik mahmoodiah,, dengan mc

klinik kesihatan bukit waha..

 ubat kat KKBW + mc

tempoh untuk aku sembuh dari demam ni, aku terpaksa cuti  bekerja selama 5 hari.. 2 ari mc 3 ari cuti rehat,, **takpe, cuti banyak,, hihihi** masuk cuti sabtu ahad cukup seminggu.. 4 ari kat JB 3 ari kat kampung..

ape pun banyak-banyak terima kasih aku nak ucap kan pertama-tama nyer kepada MRK,, hanya Tuhan saje dapat membalas jasa baik beliau sebab faham dengan kerenah aku yang memang mengada-ngada time demam..

kedua nya pada mak dan abah,, sebab jaga aku time demam aritu.. dok kampung sebab takde sape nak jaga kat JB,, MRK keje, tak leh cuti.. mak siap bawak aku pegi klinik kesihatan kampung, dapat la mc 1 ari.. seronok tau sakit-sakit ni dok dengan mak,, dilayan bagaikan permaisuri,, hahahaha.. rasa macam tak nak balik JB dan tak nak baik dari demam,,, sekali lagi ketawa,, hahahahaha


hari-hari bubur,,

yang ketiga pastinya my BFF forever.. Lydia, Suraya dan Lina.. sempat gak la aku lepak kat kedai mak Lydia, ketawa tu wajib, gossip da sikit-sikit jek,, hahahaha... ape pun i love uolssss,, muah muah muah..

mana badan dan kaki si Lina dan Suraya eak..? hihihi

sekarang, alhamdulillah,, aku da baik demam da,, cuma kadang-kadang ada gak rasa pening kepala.. tapi yang tak best nyer,, aku baik je demam, kekasih hati pulak demam.. waaahhh,, sehati sejiwa ko,, huhu

turn aku pulak jaga MRK sakit,, errmmm,, sungguh manja,,, 

ape pun, aku percaya setiap penyakit yang Allah bagi mesti ada hikmah... dan mesti ada ubatnyer...  sekurang-kurangnya terhapus la dosa-dosa kecil yang aku da buat sepanjang hidup ni,, subhanaAllah...

da da ~~


4 ulasan:

Pupel Liyana berkata...

soalan selalu orang tanya : demam berisi e :)

faiza erina berkata...

ermm... fofuler soklan tu,, tp tak pun.. huhu.. :(

Tanpa Nama berkata...

teragak gak td..tp erin sabarla eah...erm ade nampak alas makanan tu surat khabar poly ker?

faiza erina berkata...

hihi,, thanks..

tu poster JPP dulu,, bukn alas mknn, dok atas meja makan beralas kan plastik, time makan tu dapat gak mengulit kenangan zaman belajo,, hihi..

**sape ni eak? :)

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...