Selasa, 7 Februari 2012

.:: Dari Selatan Ke Pantai Timur part 2 ::.

hahahaha,, macam good good je kan siap ada part 2,, ingat filem ape..? hihihi... ala, nak buat 1 entry kan panjang bebeno bosan pulak korang nanti kan,, ** aku pn bosan gak,, hihi **

sambungan dari part 1 aritu kan da check in hotel,, bahagia rasa dapat baring... dapat lurus-luruskan badan,, hihi.. siap mandi, lepak-lepak jap,, sambil bersiap untuk ke Pasar Siti Khadijah,, jalan kaki je dari hotel,,, oleh yang demikian,, jom layan gambar-gambar kami...

dengan intan,, sepupu MRK..



 alamak, bapa mertua ku da pakai tongkat,, mesti kaki da sakit.. sian nyer..


akak ni sibuk nak bergambar dengan aku,, glamer aku kat pasar ni,, ahaksss


masa untuk membeli kopok... borong ~~

alamak,, duit kurang r,, bantuan,, bantuan...


ni muka ngantok...



dahaga kasih sayang


MRK request nak makan udang ni,, 


lepak sambil berbincang bile nak ke Wakaf Che Yeh..


ape yang sama,,, cepat cari.. sape betul dapat hadiah... hihihi

keputusan nyer,, balik bilik dulu,, tido, dalam 6.30 petang baru gerak ke WCY

muka bangun tido,,, natural beauty kan,, hahahaha 
** MRK tu tengah tahan sakit ke aku pijak kaki dia.. ooppss,, sori tak sengaja,, hihihi **

selangkah tapi tak seiring... 

mak,, jom pilih butang,,,


dapat la aku beli kain 2 kain pasang,, 1 RM10 jek...


MRK jumpa baju beskal,, suke la tu..


pilih.. pilih,, pastu balik,, da penat... hihihi

ok,,, bye Wakaf Che Yeh,, umur panjang aku datang bawk duit 1 guni k,,, hihihi

makan kat PK Corner,, 

antara aksi kelaparan,, hahaha





menu kami malam tu..


we are hepi family...

perut da kenyang, ape lagi.. selubung la,, hahaha

abis citer part 2,, kompom ada part 3.. kesimpulan nyer kalau nak pegi WCY kena bawak duit banyak-banyak.. macam nak pegi JPO tu,, huhu

da da ~ ~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...