Isnin, 6 Februari 2012

.:: Cuti Berganda 2012 ::.

salam maulidurasul.. ermmm,, buat ape tu..? cuti 4 ari dari sabtu,, seronok la bagi yang berjalan-jalan,, yang tak berjalan, dok uma diam-diam k.. hihi.. eh,, tak lupe jugak hepi thaipusam yek..

macam aku cuti kali ni aku syok sendiri sebab MRK keje,, tak sampai 1 ari dok uma da rasa semacam je,, dari pagi buat keje tak berenti ko.. kemas uma, masak, baso kain, lipat kain,, online kejap, update blog kejap,, tengok-tengok jam da petang.. ffuuuhhh.. esok ada 1 ari lagi,, nak buat ape eak..? hihi

alhamdulillah arini panas,, best je sidai baju pagi tadi kol 3 bangkit, semua nyer rangup-rangup belaka,, macam kepek pisang,, hahahaha,, tapi part nak melipat tu yang ada M sikit,, banyak ooooo,,, ho ho ho...

stok minggu lepas punyer basuhan.. 

baso kasut MRK..

siap jugak akhirnya aku melipat,, tu pun makan bape jam nak disiapkan,, hahaha

dan arini aku masak spesial sikit,, itik masak kicap,, mana dapat itik..? semalam balik uma mertua,, ada orang jual sekor RM5,, beli la,, saje nak try caner pegi nya rasa itik ni kan,, bapak mertua cuma pesan 1 jek,, kalestrol tinggi,, huhuhu... sekali sekala tak pe kan,, :)

aku masak semua,, sedap jugak rasa nyyer,, lemak-lemak gitu,,

esok ada 1 ari lagi,, bosan gak kalau tak keje dok uma,, kalau ada nak bole la main-main dengan anak,, yang belum ada anak cam aku ni.. nak buat ape eak..? siapkan report la,, ape lagi...nanti naik keje da bole rileks-rileks... huhu


da da ~~


Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...