Isnin, 13 Februari 2012

.:: BFF Nak Kena Operate ::.

Noorlydiawati bt Saleh... salah sorang kawan baik aku sejak dari sekolah lagi,,tak tau la caner leh jadi BFF,, nak citer panjang,, tak yah la,, nanti korang bosan pulak... 

dipendekkan cerita,, Lydia ni kena warded kat Hospital Pakar Puteri,, sakit ape aku pun tak reti nak explain... tapi bila da ke pakar ni mesti duit banyak akan mendapat rawatan nyer baik kan,,, pakar ko... 


dengar-dengar nyer Lydia ni nak kena operate pagi isnin,, kalau aku datang lepas dia kena operate nanti aku sedey,,, jadi, aku amik keputusan datang melawat dia malam semalam... ye la, hospital pakar malam kan bole tengok lagi tapi sampai kol 10 pm je la...  dengan pantas aku memecut.. nway, thanks untuk MRK sebab izin aku pegi...

nampak sihat kan,, tengah call asben tu,, rindu agaknyer.. hihi

masuk je pintu wad Lydia ni mula-mula aku da sebak,, rasa cam nak nangis,, tapi aku cepat-cepat cover sebab rasa nak ketawa pun ada bila tengok muka Lydia ni... hihi... ermm, ape lagi borak sakan la kami.. ketawa jangan cakap la.. berdekah-dekah... hahahahaha

 tengah check tekanan darah,, eleh,, malu konon...

ape pun Lydia, aku doa kan ko sabar dan tabah menghadapi ujian Allah ni,, setiap yang berlaku pasti ada hikmah nya.. Semoga ko cepat sembuh dan menjalani kehidupan seperti biasa.. InsyaAllah... Amin ~~

da da ~~



4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sakit ape erin..bgtau la

faiza erina berkata...

sakit puan la cik yang takde nama...hihi

ni sape eak..?

Tanpa Nama berkata...

ce teke ce teke...kawan lame...hehehehe

ketikketok berkata...

Jika anda telah disahkan oleh klinik mempunyai fibroid, cyst dan dinasihatkan membuat pembedahan..makanlah SALAMON selama 1-2 minggu. Selepas itu buatlah pemeriksaan semula di klinik.

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...