Jumaat, 13 Januari 2012

.:: GA Angry Bird,, Da Dapat Da ::.


pagi Jumaat yang tenang ini tetiba terkejut bila dapat 1 surat,, nampak dari jauh fancy je sampul nyer,, sekali rupenya hadiah GA Saya Nak Angry Bird Keychain da,,, hihi,, 

percubaan kali pertama untuk GA ni berjaya,, kekadang malu sendirik,, da tua-tua masuk peraduan, pastu dapat hadiah,, hahahaha

jom tengok ape ada dalam sampul surat URUSAN SERI PADUKA BAGINDA ni..

 .

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


 ta daaaa,,, keychain dan sepit shawls

sexy nyer mata angry bird betina aku ni,, pakai bulu mata palsu lagi u,, hihi

rasa nyer GA aritu tak de pun cakap dapat sepit ni,, mungkin pemberian ikhlas dari pemilik blog kot,,
 

oleh kerana belum ditentukan lagi cara pemakaian untuk kedua-dua nyer,, aku amik keputusan untuk gantung kat partition dulu... 

ape pun thanks kat empunyer blog untuk GA yang menarik ni,, kalau ada contest lagi sure aku akan amik bahagian,, hihihi

##sesekali rasa ada burung tengah jeling aku buat keje jek,, hikhik

da da ~~



2 ulasan:

Pupel Liyana berkata...

yehhhhhhhhhhhhhhh dah dapat. hehehehe. jangan tak tahu yang burung tu ada cctv kat mata dye hahahahaa.. tu saja je bagi.. free givejadahaihai katanya.

faiza erina berkata...

bahaya r angry bird ni,, siap ada cctv,, laarriiiii ~~ kekeke

nway, thanks mas,, bile nak buat GA lagi,,? ngeee

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...