Rabu, 11 Januari 2012

.:: bape kali basuh kain/baju dalam seminggu::.


hasil lukisan ku,, sweet kan,, weekkk,, haha


haaa,, sebelum meneruskan bacaan,, jawab dulu soklan kat atas tu..? bape kali..? sekali, 3x. berkali-kali,,? hahaha...

saje bukak topik ni sebab aku rasa sejak kebelakangan ni, aku kurang membasuh/mendobi.. 

dulu masa bujang takde mesin basoh aku akan basuh kain ari-ari.. ari-ari untuk baju keje la,, baju tidur ke baju jalan ke aku akan baso time cuti,, tak sabtu ahad,,, 

sekarang, sejak da kawin da ada mesin baso **semi auto jek,,** aku baso 2x seminggu,, hari rabu dan hari sabtu,, sebab... sebab MRK keje pakai uniform,, uniform ada 3 helai jek,, abis uniform semua da pakai, aku baso 3-3 helai,, ari khamis pakai baju baru baso,, insyaAllah akan kering **spin abis pusing beb,, hahahah**

latest dan terkini,, aku baso baju sekali je seminggu,, sebab MRK dapat tambahan uniform 2 helai menjadi 5 helai,, kadang-kadang MRK tak pakai uniform pegi keje,, so, turn untuk hari tu dibawa untuk hari esok,, jimat air uma mak nak,, hihihihi,,

sebab aku baso atau tidak dalam masa seminggu ni adalah dari MRK.. sebab uniform keje dia,, ada tak de,, seminggu sekali mesti aku akan membaso.. baju keje aku banyak melambak-lambak macam pasar lambak,, hahaha... tu pun rasa macam nak bungkus nak bagi orang pastu beli baju baru,, da boring asik pakai baju tu jek,, nggeee

ada sape-sape nak baju kurung aku..? angkat tangan, baju aku semua saiz M... hihihi

da da ~~




Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...