Jumaat, 9 Disember 2011

.:: MRK dengan buah hati barunya | beskal ::.


dalam tengah menulis laporan untuk kajian team aku ni,, sempat gak la aku mencelah-celah curi masa sikit update blog,, hihi,, saje nak cari idea,, eee... susah gak kan nak wat laporan audit ni... nak kena guna perkataan dan bahasa yang sedap didengar walaupun sebenarnya salah,, caner tu..? pening-pening..

MRK dan buah hati baru nya.. beskal.. aku agak terkejut bila MRK kata dia ada suprise untuk aku,, suprise mesti la terkejut kan,, hihi,, dalam fikiran da terbayang macam-macam da,, gelang emas ke galaxy ke handbag ke tiket kapal terbang g Dubai ke.. 

rupe-rupenya meleset semua nya,, MRK beli beskal untuk dirinya sendiri,, tak tau la beskal jenis yang macam mane..? jom tengok..

 haaaa,,, beskal...? best ke..?

MRK bertindak secara senyap-senyap rupenya,, dia ajak aku pegi kedai beskal ah chong dan rakan-rakan ni semata-mata nak amik bawak balik je,, bayaran semua da dibuat masa aku outstation..**agak-agak ada tak benda lain yang MRK buat masa aku takde... eeeee,, mintak selisih la hai,,**

kedai beskal ah chong dan rakan-rakan kat jalan tebrau...

MRK suro aku pilih sama ada biru, oren @ merah,,, 

ahhh,, baik masuk kat dalam kedai ada banyak beskal,,

ehhh,, tiba-tiba aku pilih beskal ni,, caner ..? sape nak belikan... hihi

dan yang tak best,, beskal yang tergantung ni MRK da bayar deposit RM500.. hoiiii,, ape ni..? banyak no beskal ...nak wat koleksi ke..? APTB !

akhirnya,, wane biru pilihan si isteri yang jelita lagi menawan,,saje nak amik ati la tu...ala,, aku tau MRK pun suke biru,,feberet kaler dia... pastu MRK ada mintak tokey beskal ni buat sikit penambahbaikan,, eceh,, ayat laporan,, kekekeke

model beskal yang beskalnya belum di ubahsuai...

selepas diubahsuai.. nampak perbezaan..? tak..? pendek akal,, hahaha

semasa diubahsuai,,,

tukar tu tukar ni, pasang tu tanggal ni,, tak faham la...

siap untuk di try,,, kaki tak sampai ada ati nak nek beskal,,, wweeekkk

mana-mana jek lalu,,,

amboi,, tersenyum riang nampak.. best la tu,,

haaa,, ni makan dia,, nak bawak balik kena dok kat belakang,, 


alasan yang agak kukuh bila aku tanyer kenapa awak beli beskal, iaitu nak kurus kan badan... bole kurus ke..? errmmm,, harap-harap berjaya la yek,, sebagai isteri aku bagi semangat je... cuma aku da bagi pesanan kat MRK,,, jangan sibuk kaki kejang la kaki sakit nak mintak urut,, memang aku urut tapi pakai besi beskal tu nanti... hahahahaha. **derhaka ku,, tak cium bau ketiak syurga nanti,, nggeee**

jadi, sekarang ni aku tengah ngecek MRK beskal ala-ala budak kampung macam DHIA naik tue,, waaa,, sangat gadis...hahaha,, dan kalau bole nak ada bakul senang nak g pasar ke giant ke mahupun tesco ke,, naik beskal jek,, hahahaha

da da ~~


3 ulasan:

Pupel Liyana berkata...

kak, ada sumthin tak kene dengan template blog akak. bape rm beskal tu. en hubby kita nak beli juga. lagi satu akak menang ga kita. tuntut hadiah tau! :)

faiza erina berkata...

nape dgn template akak..? inbox akak ea nanti..

harga beskal tu RM420 jek..

menang ea,, hihihi,, suke suke,, nti akak email detail ea,,

tQ !

amy_eizs berkata...

adik sye pn giler basikal ni..awal2 dlu da bli..sye nk nek conpom x smpi..hahaha

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...