Rabu, 28 Disember 2011

.:: hari² bole makan beger ::.


hooo,, yeahhh,, selamat tengahari,, ermm.. hari ni agak bosan sikit sebab 'facebook' da tak bole bukak kat opis, tepat kol 8 am da kena sekat,, hidup ku murung tanpa 'facebook'.. hahahaha.. bole gituuuww.. da tu ape lagi,, hapdet blog je la,, dan serve internet cari kupon makan yang murah..

ha,, ni ada satu promosi hujung tahun yang memang best dari Burger King.. dia punyer promosi ni bole buat kita nak makan BK hari-hari,, dari 9 Dis 2011 sampai 8 Januari 2012 je la,, haa, sempat lagi ni,, 



hhhaaaaa,,, nampak tak,, dengan tambah RM1 bole dapat burger ke naget ke tapi dengan setiap pembelian value meal,,, nak tau harga menu BK, sila klik sini.. da bole kira bajet untuk seminggu ni yek,, hari-hari kita makan burger,,sambut tahun baru dengan burger, segala-galanya burger,,,, hihihi

aku da dapat kan pakej hari khamis lepas,, dapat naget,, ok gak la,, aku beli set value meal yang paling murah,, Whooper Jr..naget aku makan, burger nya aku bagi MRK.. isteri yang baik kan,, hahahaha

agak hangus naget nya,, tapi sedap,,



oleh kerana otw balik keje aritu jalan jem,, abis kentang tu aku bedal,, makan kentang tu panas² kan sedap kan,, sampai tak sedo seluk-seluk je da abis rupenya,, hahahaha

sape yang berminat, selamat makan burger sampai lebam !!!

da da ~




Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...