Selasa, 13 Disember 2011

.:: The Chicken Rice Shop | Everlast @ JJ Tebrau ::.


yeaahhhh.. MRK ajak pegi Jusco Tebrau,, wahhh,, terkejut gak sebab tak penah-penah macam ni,, ada ape-ape ke? laaa,, lapar rupenya,, nak makan nasi ayam kat The Chicken Rice Shop.. errrmmm,,, ari-ari macam ni pun tak pe,, tak yah la aku nak masak-masak bagai,,

kalau tak silap kitorg g JJ ni masa J-card day,, ari khamis lepas,, sikit pun MRK tak nak ke area-area Jusco tu,, orang ramai giler,, sedey je kan aku,, bajet dapat la baju @ kasut ke,, errmm,, hampeh... MRK kata makan lagi best,,, ok,, SYMP ~

bukan sekadar nasi ayam.. tooookkk keeetttookkk...

mr alleycats " terima kasih !" tengah belek menu,,,

caaakkkkk,,, panjat boboi,, hihihiy

MRK pilih triple feast... 

order da sampai,, yang ni Sai To Fish Balls with sayur sawi,, just nice..

Specisl Hong Kong Beef Stew,, sedap,,,

gado-gado, pun sedap

da order triple set,, air pun 3 la...

Nyonya Pai Tee,, biasa jek

Pak Choy with Oyster Sauce,, pun biasa jek.. aku masak lagi sedap,, ehhhh

Personal Portion Of Chicken - Roasted,, sememang nya sedap..

erkk,, alhamdulillah,, kenyang daa,,, sikit pun tak tinggal,, senang nak baso pinggan.. hihi

salah 1 sebab aku suka makan kat TCRS ni sebab ada diskaun 10% untuk goverment servant,, walaupun cuma 10% korang haddooo,, hahahaha,, sekurang-kurangya, bila bayar tu ada la duit balik kan,, kekekeke

ni bukti nya,,, 

bila perut da di isi baru la bole jalan-jalan dengan gembira,,** walaupun tak dapat g sales Jusco**..

oh ye,, MRK kan da ada beskal,, dan dan jek nak kena pakai kasut baru,, baru ada feel nak kayuh katanyer,, eee,, ape je kan,,


orang suro pilih kasut bukan kemas kasut yang jatuh tu,,nggeee

jom try,,


aisey,, smart jugak kan,, tapi smart lagi sipo jepun hijau tu kan,, rileks jek MRK pakai sipo tu gi Jusco,, MRK kata,, ape ada hal,, yang penting pakai sipo,, hihihi,, ape je la..

ni dok dekat-dekat bajet dapat ke kasut,, harapan ~~

encik, sila bayar skrg, jangan nak buat-buat tengok barang,,, 

eh,, majik la,, dari seratus jadi enam puluh plus plus jek... i like ~

sayang, duit belen tu tak nak bagi saya ke..? hihihi

suke tengok MRK soping,, suke nak bagi pendapat pada dia,, hihi,,, aritu masa beli beskal MRK suro aku pilih kan warne,, ni beli kasut pun MRK suro aku pilih kan design,, itu la hidup berumahtangga,, semua sama-sama.. walaupun hanya di suro pilih tapi aku rasa sangat dihargai,, hihihi... sharing is caring..  peace yoooo ~

da da ~


Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...