Isnin, 21 November 2011

.:: Wedding Shahril & Sue ::.


bulan 11 ni ramai yang wat kenduri kawin,, 1 sebab cuti sekolah, 1 lagi sebab banyak tarikh cantik...semua berebut-rebut.. mana tak cantik | 1.11.11 dengan 20.11.2011 | ermm.. tarikh nikah aku dulu pun cantik jugak,, >> 6.6.2009 << eh,, da nak masuk 2 tahun sengah da kawin,, tapi.......ahh malas nak pikir la,,, 

kitorg pun tak lepas peluang untuk menghadiri jemputan kawin sepupu abah - pangkat pakcik la dengan aku -  kat Taman Ungku Tun Aminah.. lagi pun aku pegi sebab wakil kan mak dengan abah yang gi anto adik daftar sem baru kat UiTM Alor Gajah... bila da ada jemputan dapur pun tutup la secara otometik nyer,, hihihi

 muka-muka kelaparan..

 cuaca yang baik...

 just arrive,, 

 dari jauh da nampak khemah...

harus la da sampai terus makan sebelum berjumpa sedara mara,,, makanan ok,, sedap !

alahai bik pon,, cerita ape ntah tu,,, hihi

abang dan anak-anak dara nyer,,, mana mama Mimie,,? tak ikut sebab Kaisah muntah-muntah,, sian nyer dia,,,

paman jana dan paman konteng sedang membincangkan keputusan UPSR anak-anak,, 


pengantin da sampai,, sempoi jek kompang pakai muzik,, moden beb..hihi


ketibaan family bibik senah dan ayam gheymol,, hahahaha

berpeluang gambar dengan pengantin,, 

dapat boncrot,,, i like,,,

sebelum balik tu sempat la aku nyanyi 2 lagu,, duet dengan sepupu | Sani | perkara wajib tu kalau g jemputan kawin,, hahaha,, pedulik hape aku,, sedap ke tak suara,, release tension la jugak kan,, kekeke

akhir sekali aku nak ucapkan | Selamat Pengantin Baru | untuk pasangan pengantin... semoga kekal hingga ke akhir hayat,,, amin..

da da ~



Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...