Selasa, 8 November 2011

.:: sian Chemong ::.

lama rasa nya tak buat entry pasal Chemong... diam tak diam da beso da kucing kesayangan MRK ni.. mana tak nyer,, kuat makan..

da 3 hari si Chemong ni perangai tak macam selalu,, agresif, manja, suka main lari-lari dalam uma,, pelik bebeno,, asik baring,,, tido,, macam lemah je,, nak kata demam aku da pegang da dahi,, tak panas,, sekali bila tengok muka dia,, haaaaa,, mata chemey sebelah,,

alamak,,, caner leh jadi camtu,, ni mesti kes gado berebut awek.. tak pun tolong mangsa rogol.. hahahaha.. ke ada kucing lain nak liwat ko Chemong,,? kekekeke.. ape pun tak bole !


kalau orang nak amik gambar,, pandai dia posing,,,

MRK suro Chemong jaga beg,, banyak duit katanya,, errmm kalau saya jaga bole tak sayang..? kekekekeke

ni gaya lucah ni,, tak malu !

gaya luruskan badan..

aku selalu gado dengan Chemong ni,, suka sangat nak kacau kalau aku tengah sapu uma,, geram ! kalau dia kena marah nanti MRK backup dia,, nyampah,,, 

MRK sebenarnya sayang sape ni..?

da da ~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...