Selasa, 22 November 2011

.:: Jamuan Teh Sempena Hari Keputeraan Sultan Johor 2011 ::.

aku suke dengar radio Best 104.. orang Johor la kata kan... lagi-lagi kol 12 tengahari dengan 2 pagi.. lagu dia perrrgghhh,, tangkap leleh.. layan emosi jek dengar,,, so, kemas uma hari ni sambil dengar radio.. 

tengah-tengah dengar tetiba ada announcement.. kol 2:30 petang ada Majlis Jamuan Teh kat Dataran... macam nak pegi macam tapi nak g Tesco beli barang untuk pantri opis,,

bahang Malaysia menang... tudung pun ala-ala harimau,, aaauuuummmmm.. kekekeke


sebenarnya aku tolong opismate beli kan stok pantri ni.. tolong menolong... tak banyak pun,, milo, biskut, nescafe, susu... tu jek... 

da siap kat tesco on the way nak balik tu tetiba macam nak g jamuan teh la,,,, saje nak tengok caner gaya majlis tu,, MRK pun tak balik keje lagi... errmmm ape lagi,, vvrrooommmm....

 ikut jalan baru....

 katanya ada bas disediakan,, 

 ni la bas nye,,, FOC

 parking kat Danga Bay..

 ok,, da nak sampai...

 panjang nyer khemah,, 


 dari kiri,,,

 membawa ke kanan...

   orang pun ramai... ooo,, kerusi meja untuk makan pun disediakan..

booth ni tengah goreng mee,, tunggu la,, mana tau dapat.. hihihi

booth Kota Tinggi,, makanan ape ada yek..

ooo,, roti canai,,, tak nak la... hihihi

 ni keledek goreng,, dapat kat booth Kulaijaya

hahaha,, sate pun dapat,, ramai giler orang kat booth sate tadi,, tengok semua da tutup kedai,, balik la,, 

muka penat |cari makanan| + suka |dapat tapau makanan bawak balik, makan kat uma| hahahaha

ni la kali pertama aku pegi majlis ni.. rasa nyer tahun-tahun akan datang ada lagi,, ** nak datang awal la.. kekeke **... ni menunjukkan Tuanku suka bersama rakyat,, tengok la macam Kembara Mahkota Johor,,, da jadi acara wajib dalam takwim Negeri Johor.. hihihi

aku bangga jadi orang Johor !!!

da da ~~





Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...