Sabtu, 12 November 2011

.:: Bowling Jabatan 2011 ::.

tak tau caner aku bole terpilih untuk jadi miss world AJK Kecil Biro Sukan, Kelab Sukan Audit Johor (KSAJ) ni... masa kena calon untuk jawatan ape ntah masa AGM da la kalah,, tak de sape nak angkat tangan sokong aku,, hahahaha

tapi aku ok,, tak kisah, calon ke tak ke, aku tetap bagi sokongan dengan setiap aktiviti kelab.. AJK kecik pun tak pe la,, sekurang-kurangnya ada gak sumbangan aku kt KSAJ ni,,, * utk SKT pun yek jugak,, hahaha **

ok,, balik pada cerita bowling,, ini la antara aktiviti sukan yang berjaya dilakukan untuk tahun 2011.. aku dengan Suhaizal yang uruskan.. tak la susah sangat sebab kitorg refer kertas keje bowling tahun 2009..

mula-mula buat bajet,, boss lulus kan dan terus kitorg cari hadiah dgn cenderamata..

kedai cenderamata kt Jln Trus... kitorg jalan kaki dari opis,, banjir keti**,, hikhik

lepas tu kami ke larkin untuk tempah cenderamata,, lokasi kedai nya belakang mutiara motor larkin

 tempah hari khamis, ari sabtu nak pakai dah,, sib baik kedai ni bole buat,, >> muka ku hitam <<


Ejal tengah tawar menawar harga aka mengorat.. hikhik

ok.. hadiah semua da ready.. tp nak main kat mane..? bile..? moh tgk poster yang aku cipta khas utk projek ni,, hihihi

ok tak poster ni.. di reka pada waktu malam,,, simple je kan..

hadiah cenderamata semua da ready...

sarapan pagi yang disediakan,, mee hoon goreng & kuih karipap..

da bole amik kasut....


farah si mak buyung pun datang bg support..

antara suami² staff yang join

kak nor & kak nah

 walaupun tak main, tapi kak Foo dgn asben tetap datang bagi sokongan,,,

jom kita tengok gaya-gaya diorg main bowling...

ni hafiz,, da macam nak bersilat,, jurus lipat versi kekuda hitam... hahaha

ni kak min...

ni ika...

 ni aku,, amik napas dulu sebelum baling..

 1 2 3.....

 baling,,,,

hahahaha,, garok kepala,, ni mesti kes masuk longkang...failed !

ni fad'zillah

ni asben kak min

ni bob..

setiausaha kelab,, norli

ketua biro sukan,, ejal

ni intan

asben fad'zillah

asben kak maria

monarita...

asben kak nor

ohh yeeaahhh,, wife ejal..

ni taufik,, tunang noradilla



sementara menunggu kawan-kawan lain abis main,,


ok,, pengiraan jatuhan pin,, berdebar ni..

keputusan pertandingan... tak de pun nama aku...

pemenang single lelaki,,,

 pemenang single wanita,, eehhh,, aku dapat no 2,, bajet no. 1.. hahahaha

pemenang couple,,,

gambar kenang-kenangan..

seronok,,? of coz,, happening jangan pening,, thanks untuk semua ahli yang telah menjayakan program ni,, walaupun cuma 26 org jek yang main tetap best,, korang semua memang sporting morting la,, yang penting makan cukup hadiah ok cenderamata semua dapat,, ok la tu kan,, hahahaha,, 

kalah menang adat pertandingan... panjang umur tahun depan kita main lagi yek,,

da da ~~


Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...