Isnin, 3 Oktober 2011

.:: Timotel, Mersing ::.

semua da sedia maklum kan,, minggu ni aku bujang trang tang tang..

suke ke..? tak puuuunnnnn... =(

ok,, kt mersing ni aku keje kt JKR,, kali ni kena jadi jurutera pulak,, dok kt hotel tau,, hahahaha,,, nama nyer ada kelako sikit,, TIMOTEL.. kelakar tak,, kelakar tak..? ketawa la..

source from google

sampi da mlm,,, kol 9 terus check in...

pandangan dr kaunter lobby ke pintu keluar/masuk

ni,,, bilik aku !


yg bulat tu aircond punyer control...

katil ku...


ruang tamu,, hukhuk

kamar baju,, hikhik

tempat solek,, hahaha

iron yg diminta anta ke bilik...

tempat puteri bersiram dan erk erk,,, hikhik

senjata utk bersiram..

selak langsir nmpk jambatan mersing..

puas aku cari mana suiz lampu,, rupenya yg putih-putih tu la dia,,, haiyyooo

ada tv buruk, peti ais

nk wt air panas bole jugak,,,

ta da... buka lemari baju da ada,, bohong ! penat aku iron wey,, 5 hari punyer.. pastu tidurrrr manissss...

 ok,, ni pagi td,, da siap-siap nk g keje,,, ape-ape sarapan dulu...

errmm,, sarapan tak berapa nk best,,, selain yg ada kt gambar ni.. ada nasi lemak dgn mee goreng dgn kuih 2 macam... tak syok

balik keje selak kain langsir nmpk jambatan yg malam td gelap... haaaa,,, tak caye ke kt mersing...? tu dia signboard sikit punyer besar kt bukit tu,, sila eja kuat-kuat,,, hihihi

ok... masuk malam ni da 2 malam kt sini,, dan baru lepas call MRK,, dia baru blik keje,, alolololo,, sian nyer,, belum makan.. lagi sekali kesian,,, tetiba tersedey pulak... tetiba rindu yg amat.. tetiba rasa nk balik JB sekarang jugak.... hhaaiiisshhh !

sabar,, sabar,, jumaat da balik da.. sabar je la..

da da ~~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...