Ahad, 16 Oktober 2011

.:: operasi bersih ::.

aadduuhhh,, sakit pinggang.. pastu ngantok,, pastu lapar,, hahaha

tiba-tiba jek kol 9 pm tadi ati tergerak nak menDOBI,, dalam perancangan nak buat esok pagi.. hihi.. biasa nya aku basuh baju ni 2x seminggu,, ari rabu malam dengan sabtu pagi.. 

tapi sabtu semalam ni aku tak baso,, g jemputan kt bandar tenggara.. takut tak sempat nak sidai.. biasa la, aku guna mesin semi auta auto.. nak beli yang full auto tak mampu,,, sedey tak.. nggee

siap membaso kira-kira kol 1030 pm, pakej dgn sidai sekali tau... tup-tup rasa nak mop uma pulak,, kalau nak mop kena la kemas, sapu dulu kan.. pastu baru mop.. da kering sapu lagi sekali,, mana tau ada sampah masyarakat yang tertinggal,,

amik ko,, kol 12 am baru siap semua dan baru dapat duduk dan update blog sambil tengok astro warna - Maharaja Lawak minggu ke-7 Silent Comedy... hilang sikit rasa penat...

pecah da Kump. Sepah,,

abis nak wat caner kan,, kalau bukan aku yang buat sape lagi nak buat... nak amik maid lagi la jauh panggang dari api.. tapi kan aku sebenarnya memang kemas uma malam.. pagi keje, blik keje nk masak, tak sempat nk kemas uma petang.. so, siap semua masak ke makan ke, baru kemas uma,, lagip un bukn nyer serak  angat macam ada anak 10 orang...  =_=

yang penting sok da bole santai-santai.. mana tau MRK ajak keluar ke g singapore ke.. kan da tak sibuk nak kema-kemas bagai kan,,

ok,, nak sambung tengok ML,, MRK..? tak de,, kuar niaga shisha kat Larkin Perdana,, lambat balik nyer,,,

da da ~~



Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...