Sabtu, 29 Oktober 2011

.:: hepi besday to me ::.

panjang umur ku
panjang umur ku
panjang umur ku serta mulia
serta mulia, serta mulia ~~

alhamdulillah,, bertambah setahun lagi umur ku.. tahun yang terakhir untuk angka 2,, tahun depan da angka 3,,,  aku harap aku akan lebih matang dalam menghadapi liku-liku kehidupan sebagai seorang anak, seorang isteri, seorang pekerja dan insyaAllah seorang ibu... 

aku rasa dalam meniti detik-detik ulang tahun kali ni, banyak sangat dugaan yang aku tempuhi.. aku rasa sangat-sangat tercabar dengan dugaan itu namun aku redha,, walaupun sakit aku telan,, sumpah aku tak bole lupe.. sampai bila-bila,, ia cukup memberi kesan pada diri ku...

oh tuhan, aku bersyukur kerana aku masih lagi bernafas sehingga ke saat ini,, dapat lagi aku meneruskan tanggungjawab ku terhadap Mu sebagai seorang hamba yang taat akan perintah Penciptanya... 

untuk suami yang sangat-sangat disayangi, Mohd Hafiz, terima kasih sayang kerana sentiasa mendidik, mendorong, memberi nasihat dan tunjuk ajar agar aku menjadi isteri yang sempurna,, sesungguhnya aku amat menyanyangimu... maaf jika ada kekurangan selama kita hidup berdua,,

tak lupa jugak kepada kedua-dua belah keluarga,,kawan-kawan dan yang baca entry ni, terima kasih di atas ucapan hari lahir dan kamu semua ada di dalam hati ini..

so,, selamat hari lahir untuk diri sendiri,, 

 semoga kegembiraan ini kekal untuk selama-lamanya... amin

da da ~~


1 ulasan:

Cik TTK berkata...

wuuuu hepi besday kak erin!

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...