Rabu, 12 Oktober 2011

.:: hepi besday to Mak ::.



muka mak di katun kan.. comel kn..

hari yg sangat penting telah pun tiba,, hahahaha,, arini genap umur Mak ku yg mmg sorang [ada no. 2 ke..?] dgn nama sebenarnya SITI SALMIAH BT JASMIN ** glamer sey nama ** 55 tahun.. wow,, sudah 55 tahun mengharungi pahit getir kehidupan,,, pengalaman..? kompom banyak kan.. hihi

org kata sape nama siti ni biasa nya lawo mcm siti nurhaliza... ye ke..? aku tgk takde pong.. huahuahua.. macam siti tanjung perak adalah,, aayyuuuu,, aayyuuuu,,,, go to,,,, tidur lah,, hahahaha

jom la layan gambar zaman² dulu beday girl...

tahun 2006.. time ni dua² kurus kering,,

tahun 2008 @ genting highlands

tahun 2008 @ KLCC

wif the only 1 menantu pompuan.. [ada yg lain ke,,? ngee]

raya 2007

2008... round KL

pre eid 2008 kt kedai kesukaan mak,,

mak dgn abah,,,raya 2008,,
2009 my wedding day

raya haji 2009..mak dgn mak nyer mak...nyai,,

2009, masa cukur jo jambul kaisara

time Pearl koir kt danga city mall

raya 2010

new year 2011 @ mid valley

2011.. zoo johor

2011.. kt singapore

raya 2011

 atok dgn nenek bersama cucu yg PALING disayangi,, Qaisara,,

itu la serba sedikit gambar Mak..cukup la kan,,, nti klu ada gambar celebrate besday,, kita tgk lagi ea...

last but not least...ucapan besday khas untuk mak dari anak no. 2 dan anak pompuan sulung,, spesial tau,, =)

selamat hari lahir, semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, sihat sentiasa disamping keluarga dan sukses menjalani liku-liku kehidupan yg penuh dugaan.. erinsayangmakselalu ~~ hadiah lambat BANYAK ea, hikhik
pesanan utk adik beradik yg lg 3 org tu.. da wish ke belum..? jangan jadi anak derhaka ok !

utk yg adik yg bungso, sila suro mak tgk entry ni ok,, tQ ~

hahahaha

da da ~ ~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...