Sabtu, 24 September 2011

.:: mesyuarat, jamuan raya dan persaraan ::.

wah,,wah,, 3 majlis dalam 1... jimat dan memang jimat la,,hihihi

mesyuarat tu Mesyuarat Agong Kelab Sukan Audit Johor,, setahun sekali mesti meeting,, membincangkan hal-hal yg berkaitan dgn aktiviti kelab.. dan yg pasti meeting ni ada dapat cenderamata,, sangat cantik,,,

kotak je da cantik,, tgk dalam pun cantik jugak,,

meeting start kol 10 lebih abis dalam kol 11 lebih,, pastu terus g hotel utk jaman raya dan majlis persaraan,, tak jauh pn hotel tu,, tropical inn jek,,

 sila belok kanan ye,,,,

 mona ditugaskan sebagai penyemak kedatangan tetamu,,

 backdrop yg sgt simple,,,

 menu utk majlis ini,, byk kn,,

 kami g hotel ni naik teksi,, nk jalan jauh lagipun hujan,, tambang pegi RM3.70 tambang balik RM4,, ok la tu,,

 kakak-kakak yg dok 1 meja dgn kitorg,,,

 ejal...pengacara majlis yg sempoi,,

 time pengarah berucap...

 take 5,,hihihi

 haa,, itu la mereka-mereka yg bersara,, ada 4 org,, mama shirley, kak pau, mr kam..gmbr hjh harizah tak nmpk,,huhu

da siap semua tayangan slide,, ape lagi,, masa utk makan la,, nyum nyum...

 makanan yg berat,,,

 manisan

 tambahan..laksa johor dan soto...

 tgh-tgh amik makanan tetiba pengacara majlis karaoke lagu raya,, caya la bro ~

 tu dia laksa johor,, mcm sikit,, sekali da amik aksesori byk pulak..rasa nyer just nice...

 2nd round.. nasi tomato, ayam masak merah, rendang daging, sambal goreng.. sedap gak..

bbrruupp,, alhamdulillah,, kenyang.. tgk pinggan-pinggan kami,, tinggal sisa jek.. hihihi

siap je semua kami pun bertolak pulang ke rumah pejabat,, sambung buat keje,, 

da da ~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...