Isnin, 19 September 2011

.:: malang tidak berbau ::.

ari khamis lepas, kami di kejutkan dgn berita kebakaran hotel di kota tinggi,, antara mangsa yg terlibat adalah rakan kerja dari unit audit dalam kementerian pengajian tinggi..

macam maner terjadi kebakaran tu aku tak tau cerita yg sebenar.. ape pun, salah seorang dari mangsa tu aku kenal.. kak zaridah.. dulu 1 opis masa kt cawangan audit JPM... aku mesti pegi tgk,, kawanku dalam kesusahan..

lebih kurang jam 4 petang aku sampai HSI,, tp tak leh masuk sebab masa melawat 430 petang,, Pengarah dgn Timbalan je yg dapat masuk,, "orang beso" la katakan..hikhik

keadaan di pintu masuk utama masuk ke wad dibuka,,

"orang beso" da siap melawat kak zaridah... yg baju pepel tu pengarah, yg baju coklat tu timbalan..

keadaan kak zaridah dalam wad rawatan kebakaran

muka kak zaridah melecur. tangan pun melecur gak.. yg lain tak de ape²..sian kak zaridah ~

aku tak byk tanyer.. sebab aku rasa loya dan nk muntah dalam bilik tu.. tanyer sikit² lebih kurang aku kuar,, arini ni (Isnin) Ketua Audit Negara turun JB nk tgk kak zaridah.. dan dgr² kak zaridah kena tahan wad 2 minggu.. 

ape pun semoga kak zaridah cepat sembuh dan tabah menghadapi dugaan Tuhan.. amin

da da ~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...