Rabu, 14 September 2011

.:: kuih raya dr putrajaya ::.

akhirnya,,,sampai jugak kuih raya yg dinanti-nanti kan... sgt spesial kuih ni,, jauh tue,,,, ada bau PM tau..kekekeke.. 

bukn utk aku je,, utk kak Hazila Agil pun ada sekali,,, suke tak..? hihihi

dr sape..? semestinya skandal kawan seinduksi dulu,,, MUKHLIS AHMAD,,, ingt kan main-main,, betul rupenya,,, terima kasih !!! 

sgt-sgt terharu....

dan terima kasih jugak pada yg tukang bawak dr putrajaya ke JB,, mr asri..ex staff audit johor...

 agak kompius,,, nape dalam beg ni..? Mukhlis g Mayfair ke nk kurus kan badan,,ahaksss

nama kt bekas tu sungguh kontroversi... hikhik

 ingt tart nenas je ada,,, rupenya macam-macam hadooooo...

 memang terBaaeeekkk ~~

tak sabo nk makan ni,,,

haaaaa....bila da dapat kuih ni,, tak kan la nk diam jek,, mesti nk kena balas,,, ape nk bagi kt Muhklis yg tgh berusaha nk kurus kan badan tu eak... errmmm,,, bg teh orang kampung ok tak...? huahuahua....

jemput makan semua,,ngap ngap


da da ~~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...