Isnin, 26 September 2011

.:: johnny english pulak ::.

semalam tgk wayang lagi... kali ni citer omputih pulak.. bukn citer yg perang-perang.. bukn yg susah nk difahami,, ni kelakar punyer... mr bean in cinema.. hahahaha

rasa nye CD pirate da kuar da,, tp nk tgk kt wayang jugak,, nk jugak,, nk tugak !!! hihihi

 pilihan utama,, MBO..

ramai giler orang...

aku jugak yg kena Q,,

MRK tgh wat lawatan...

  dapat tiket kol 615 pm.. sementara ada 15 min.. jom basah kn tekak dulu..

yogurt...MRK amik buah kiwi punyer,,  sedap jugak..

 2 tiket = RM22, panggung no 2..  semua 2...

tambah order.. hot dog sos mustard.. tak sedap sos nyer,, pahit ! weeekkk

 harga nya ~ dtg lagi..? tgk la nti,, hihihi

jemput makan,,, aaauuummm ~

 ok,, masa da time,, jom masuk tgk mr bean...

 da tua da mr bean ni...

mula-mula je da gelak.. pastu gelak, gelak dan gelak,, kelako tgk watak mr bean,, selamba badak jek,, padahal agen penyelamat tu,, sempoi giler... hihihi

 snap pic dgn poster mr bean,, walaupun dia nk tembak i.... tak takut pun... =)

otw g amik motor beli burger tepi jalan ni,,,

tak terus blik,, singgah giant extra,, MRK nk makan marrybrown pulak.. jommm...


MRK skrg lebih suke makan marrybrown berbanding KFC @ McD.. MRK kata ayam MB ada besar sikit dan coslow MB sedap.. aku setuju dgn MRK.. nk tambah,, harga MB murah sikit dr KFC & McD,, ye ke..? 

 akhirnya dapat jugak aku makan burger yg mcm ni,, rasa da lama sgt tak dapat..

makan roti dulu..

alahai,, hodoh bebeno muka i makan burger,,, =_=

2 ketul je...da malam tak bole makan byk-byk sgt,, tak baik utk kesihatan,, sekali sekal tak pe,, nggeeee


cara aku makan burger lain sikit,, mula-mula makan roti atas,, pastu roti bawah,, last-last baru daging nyer,, kenapa..? ntah.. aku pun tak tau.. huhu

ermm.. abis da citer outing semalam.. ahad la masa kami utk keluar,, tgk wayang ke, makan luar ke, g jemputan kawin ke.. hari lain keje.. pagi keje,, petang baru jmpe balik... dua-dua bz...

da da ~~

1 ulasan:

Pupel Liyana berkata...

macam besh je! nak juga laaa

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...