Jumaat, 9 September 2011

.:: clearance stock @ UO, Kotaraya ::.

memang murah dan berbaloi-baloi,,, cepat-cepat la ke UO Kotaraya sebab tgh ada sales 50%, 30% dan 20%.. sampai bila..? nama pun clearance stock kn,, mesti la sampai abis stok nyer... kekekeke

aku yg tak semena-mena ni tidak melepas kan peluang utk membeli barang yang rasa-rasa perlu.... zzaaasssss

tak la byk mana... mcm ni pun da nk RM80...

ni bukan keje aku,,, 3 akak kt opis beli malas nk bawak,, bawak naik troli masuk opis,,, caya la,,hihihi

murah sebab UO nk berpindah ke Danga City Mall sebab Plaza Kotaraya nk ditutup utk masa 1 tahun...

ape kes tutup..? ntah, dgr-dgr nk renovate,,, dgr-dgr lagi nama pun nk ditukar... so... tunggu....

ingt,, UO Kotaraya je tau...

da da ~~

2 ulasan:

Haida berkata...

wah bestnya ada sale....post la kat sini sikit...dah lama tak pergi kotaraya....

Pupel Liyana berkata...

MAK AI banyanyeee shopping

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...