Khamis, 8 September 2011

.:: 1 Syawal 1432H @ Kg Teluk Empang, Pengerang ::.

macam biasa da 3x aku beraya dirumah mertua... kerana,, raya ke2 MRK da keje.. kalau raya uma mak aku,,, tak dapat la MRK nk beraya dgn family dia,,, aku..? tak kisah la... suami 1st ~~ tak mo la gado-gado di hari raya,,kekekeke

tahun ni tema baju raya kami KELABU,,, baju raya aku ni aku da beli 2 bulan sebelum raya.. murah sikit dr harga da nk raya ni,,, beratus jugak la beza nya,,, tak mampu mak nak ooiii ~~ hihi 

hampa coz baju MRK tak same warne dgn baju aku,,, tp bila tgk betul-betul,, mcm ok jek,,, aahhh, belasah je la,,, hihi,, sepatah kata MRK,, " sibuk nk sama kaler.." weeekk 

ni baru siap sikat rambut MRK,,, kembang 

MRK tgh lap lens..

 last sekali baru pakai samping kain pelekat..lalalalalalalala

minta maaf dgn mertua dulu..

isteri mintak maaf pada suami,,, mula-mula je serius,, hihi

pose..... luv u 4ever

bersama keluarga mertua

oh,, ibu mertua ku ~

 anak bapak !

siap je seisi bermaafan,, kitorg ke uma Tok Mah pulak,,, naik motor saje...vrroommm...

motor pun nk raya ~


 chapalraya ~

cak,,, jemput makan ~

sgt sedap lodeh nangka mak usu buat,, tambah,, tambah,,

sayang Tok...

 sayang Tok jugak...

pastu blik uma mertua blik,,, ada org datang beraya,,,

 aunty ima...

 uncle mat

 acu milah

 anak-anak dara acu milah

 candid !

ooppsss,, belum abis lagi... bila semua da blik,, kitorg pulak g beraya uma jiran tetangga,,,


singgah pulak uma acu milah... ape bikin..? makan lagi la ~~

ayuuu,,, itu la kenyataan nyer,,,  huahuahua

ape yg digossip kn acu dgn MRK tu,, nmpk serius jek...

makan=gemokss,,hahahaha

tp aku tak la segemok budak baju biru tu kn,,, ahaksss

 asben kak win...

 kak win

ogy

salam,,, nk blik,, da malam ~

 bubye,,, nti jumpe lg ~~

seronok dan penat,,, dr pagi sampai ke petang aku beraya sakan,,, dan rasanyer ni la kali pertama aku pakai baju raya sampai ke malam... raya kedua aku da blik JB,, MRK da keje dan aku sambung beraya kt pontian pulaksss...

last but not least ~


 da da ~~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...