Khamis, 18 Ogos 2011

.:: nuffnang ::.


penah dengar..? as a blogger mmg familiar la nuffnang ni kan,, mcm aku ni baru nk suai kenal.. 

bila da berblog ni, rasa mcm ada 1 kemestian utk di update... wajib update sebab kalau da ada follower, mesti diorg ternanti² cerita kita kan.. hihi,, ada jugak kawan² yg tanyer,, antara soalan² :-

1. " best ke buat blog ni..? "

2. " kalau buat blog ade ke orang nk baca..?"

3.  " buat blog bole dapat duit ea,, ala nuffnang tu..?"


aku pn dulu mula² macam tu jugak... rasanya bukan soalan ni je yg kuar,, byk rasanya... meh aku tolong jawab kn ea soalan mike² semua ~~ hihi

1. best, seronok sebab dapat kawan baru, mengisi masa lapang, berkongsi cerita dan puas

2. mesti ada,, jangan la malu nk promote blog sendiri,, dan cerita mesti la seronok nk di baca,, mcm aku ni suke post gambar banyak² dari bercerita.. sebab aku mmg suke bergambar dan tgk gambar.. hihihi

3. oooo,, itu aku tak pasti,,, bole kot.. ngee

pasal soalan ke3 tu la aku rasa nk tahu lebih lanjut pasal nuffnang ni... dan tak semena² aku da sign in..


banyak jugak la kena fill in.. dan akhirnya berjaya,, **siap da letak iklan kt blog** sila tgk iklan nya di sebelah kiri itu.. hihihi  ----------------> 

join nuffnang ni aku tak harap ape² pun,, kalau ada alhamdulillah, kalau takde ape bole buat,, blog syok sendiri,,kekekeke

da da ~~



1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

semoga berjaya !!!

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...