Rabu, 17 Ogos 2011

.:: menu berbuka hari ke-16 ::.


ingt tak masa mula² puasa dulu.. aku ada buat nasi tomato.. jadi bahan² nk masak nasi camtu ada lg, so dengan sengaja nya semalam aku buat nasi beriyani.. semestinya rasa sedap **tekak aku la**.. hikhik




ayam masak merah.. ayam ku diselaputi rempah..


acar timun very the simple..

siap masak semalam kol 615 pm.. tangan masih gatal nk masak,, tgk bahan² cukup,, ermm masak mee keturunan la... campak² jek.. ape yg patut aku masuk yg tak patut mcm hotdog pun aku masukkn jugak.. pecahkn telur sebiji,, siap ! ~








tgh² tggu azan buka, tiba² jiran sebelah uma bg salam...alhamdulillah...rezeki dtg lg... bubur pulut hitam.. sgt sedap..

mcm biasa,, setiap hari akan terpikir² ape menu berbuka utk petang ni..

da da ~~

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sedap nyer ~

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...