Sabtu, 13 Ogos 2011

.:: menu berbuka hari ke-11 ::.


ari khamis aritu, tgh dok tgk2 email jabatan tiba2 ada la 1 email dr sepupu MRK, Yan @ nama manja nyer Oyan,, da tak lain mesti email pasal promotion makanan,, kan betul,, pizza hut punyer promo.. 3 personal pizza dgn harga RM19.. amboi,, syok tu.. tak melengah tghari tu aku g tapau,, utk buat berbuka,,


ada 3 rasa yg beza, tp aku tak tau ape nama nya,, yg pasti aku tak beli yg vegeterian dgn tuna,,aku bukan nye pencinta pizza mahupun pembuat pizza,, hanya makan saje,, hahahaha




tp aku bagi 2 pizza ni dgn Fazillah yg mmg antu pizza.. ada 12 keping kan, so setiap sorang dpt 6 keping.. ok la kan,, 

jadi, khamis tu kitorg buka puasa hanya makan pizza jek.. MRK pn kata takde selera nk makan,, tp malam tu lepas g cari baju melayu kt kotaraya, masing2 sibuk lapo,, hahahaha,, td bukn main kerek je kan ckp tak lapo,, tak pasal2 makan luar lg hari ni,, kt mane?? restoran Johan @ taman perling tu, tepi highway nk ke nusajaya..




otak2 ayam,, sedap,, 5pcs RM3/-


MRK order nasi putih, sup ekor dgn telur dadar,, aku order nasi daging merah.. sambal belacan, timun dgn tembikai 2 potong kecil tu dia bg,,


oopppss, tertinggal pulak,, udang goreng tepung... nk ckp pasal rasa..errmmm, tak sesedap restoran kg boy tu.. bole la,, nk g lg rasa nya tak kot.. hihihi


hahahaha,, tak sedap konon,, tp licin gak,,, hihihi,, mestila kena abiskan, rugi je rasa kalau tak abis sebab kita da bayar aperr,, bukan nya murah,, da nk jejak RM30 gak la bil makan aritu,,, so, pandai2 la korang nilai yek..

da da ~~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...