Khamis, 25 Ogos 2011

.:: gula-gula raya ::.

tahun ni raya tak banyak kuih.. rasanya ada 2 ke 3 jenis je.. yg lain semua jajan.. takde mood la nk beli or buat kuih raya... 

kebetulan hari tu UO kotaraya ada buat promotion utk Cadbury Choclair.. 1 botol RM10.. harga biasa RM12.90.. ada 2 perasa,,, original dan hazelnut... kalau beli RM30 dapat free pinggan...dgn syarat ada member kad.. tp promotion ni da abis.. UO buat 19-21 Ogos jek... huhu



aku beli 4 sahaje.. 1 utk mak, 1 utk mertua, 2 utk aku.. hihi... aiitt,, dpt pinggan 2..? ape kes..?

masa aku nk beli tu ada singaporean nk beli jugak.. tp diorg takde kad UO, dgn rasa bangga **hahahahaha** aku mengOFFER kad aku.. tu yg diorg bg pinggan free yg diorg dapat kt aku,, balas jasa la konon,, hikhik



bagus jugak dapat pinggan ni,, setakat 25 hari berpuasa ni da 2 pinggan dan 1 mangkuk aku pecah kan... dapat lg cantik pulak tu,, 

lagi satu,, nasib baik MRK tak berapa minat bola dan tak sokong mana-mana team,, kalau dia tak suke England, mau MRK yg pecah kan pinggan ku ini dgn sengaja,, huahuahua

perasa original

perasa hazelnut

wahh... da la murah, ada extra pulak tu,, mmg Untung Orangramai la..

so,, mana kawan-kawan ke sedara mara yang nk rasa gula-gula ni, raya nti jemput la datang umah saya... nk beli 1 biji 10 sen,, kalau datang uma,, dapat free,, makan la byk mana...nk amik bawak blik pun tak pe... hihihi

da da ~~


Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...