Sabtu, 6 Ogos 2011

.:: feveret MRK ::.

errmm,,, entry menu berbuka semalam baru nk post arini,, terlembat sikit yek sebab malam td g pick up adik bungso balik dr UiTM alor gajah kt larkin.. balik bercuti saje2 kata nya... 

semalam tak masak yg berat sgt pun,, tp ini adalah menu kegeramaran MRK.. nk tau ape,,? ape lagi kalau bukan KARI... =)

masa baru-baru kawin dulu, aku mmg tak pandai masak kari,, tp MRK nk makan, so, dengan rendah diri aku mintak resepi dari tuan tanah  >> MRK <<.. mula2 tu MRK yg masak,, errmmm, sedap.. pastu aku try n error sampai dapat rasa macam MRK punyer,,,

sekarang aku da terlampau terror,,ahakss.. tak la terror sangat tp bole la,, da tak de komplen dari MRK, kira ok la kan... hikhik


kari ayam yg tak de daun kari,, cacat je rasa,,hihi


sayur tuageh+kucai+sotong goreng

papadom.. wajib ada bila menu kari

ni pn da wajib sejak2 puasa ni,, ikan kering bulu ayam

kuih manis kawan singapore bagi

sirap laici... buuuurrrrrr ~

diam tak diam sabtu lepas puasa ni da jumpa sabtu semula,, cepat sungguh masa berlalu,, mungkin sebab da besar tu yg rasa cepat,, kalau budak2 dulu, nk abis kan puasa 1 hari pn seksa nya rasa...

arini tak tau lagi nk masak ape.. jahitan da belambak da,, da macam tukang jahit da aku ni,, target sabtu ahad nk siap kn semua,, kira2 ada 4 setengah pasang lagi nk di jahit,,

da da ~~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...