Jumaat, 26 Ogos 2011

.:: dapat duit raya lagi ::.

hari jumaat yg sejuk tiba-tiba tak berapa sejuk sebab pagi-pagi lagi kak maria da col, suro naik tingkat 21.. 

ape saje la EO aku ni,, da la setiap jumaat bulan puasa ni aku dia dan kawan-kawan yg lain outing,, g danga city mall la, g Jusco tebrau la,, arini nk ajak g mana agaknyer yek...


tiba-tiba kak maria hulur buku 555 dgn duit,,,ape semua ini..? oooo, baru ku ingt...kak maria nk bagi duit raya... sgt suke !!! hahahaha

byk la duit raya,, ni la duit hasil keje part time yg aku buat sepannjang puasa ni... alhamdulillah,, tak sangka sebanyak ini... tak sia-sia aku bersengkang mata nk siap kn jahitan silang pangkah aku yg tak berapa cantik...

walaupun cuma segitu **byk gak tu** terima kasih pada MRK yg faham dan bg sokongan time aku bz menjahit,, pada kak maria yg kenalkan aku pada tailor cina tu **aku pn tak penah jmpe** dan pada diri sendiri sebab dapat belajar benda baru... 

pendek kata, susah ooooo nk cari duit !!! hehehehe

da da ~~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...