Selasa, 23 Ogos 2011

.:: chemong makan durian ::.

skrg ni musim durian lg ke..? musim kot kan sebab kt tgk kt kipmart byk jek... untung sape yg minat giler durian,, skrg harga murah.. lagi murah dari kuih dan baju raye,, hihihi

ni cerita yg agak lama,, sebelum puasa aritu,,, outstation muar tu, beli durian seguni,, chomel-chomel belaka duriannya,,, tgh sibuk-sibuk aku buka kan utk MRK makan, kucing kesayangan MRK ni sibuk nk join,, aaiisshhh..

kitorg makan la kan, tetiba je chemong ni dok jilat-jilat pangsa durian.. aaiitt.. sampai bersih dia jilat,,, terus MRK bg dia makan seulas,, pun bersih jugak,, giler !





ape saje la kan chemong ni,, ape yg kitorg makan, dia nk makan jugak, terbaru ni makan nestum+oat,,, MRK  kalau sahur mesti nk itu benda.. chemong pn nk jugak,, kena la aku buat 2 mangkuk.. sekali lagi aaaiiissshhh...

setakat makan durian tu takde la chemong ni kepanasan ke demam ke.. pandai makan pandai simpan,, hahahaha

da da ~~


Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...