Isnin, 22 Ogos 2011

.:: bubur lambuk masjid wadi hassan ::.


secara rasmi nya pertama kali puasa utk kali ni aku g amik bubur lambuk sendiri,, oooppsss,, bersama-sama kawan-kawan opis... aku g amik masa ada majlis berbuka puasa opis aritu... ada pelepasan utk blik awal bg siapa yg dtg majlis, tp aku tak blik.. jadi sebelum majlis bermula sempat la g kejap...


kabus di menara ansar,,, hahahaha,, tak de makna nya... kamera berkabus sbb dlm aircond... pergi bersama-sama Kak Hasnah, Adda dan Kak Nor,, g naik kete Kak Nor...


masjid ni betul-betul bersebelahan dengan Danga City Mall.. mesti korang tau kan..



sedang menuju ke tempat mengambilan bubur... mcm tak ramai orang jek...


ermmm,, baca betu-betul,, kt banner ni ada beberapa peraturan.. mesti kena dipatuhi,, kalau tak nti kena marah...


semua bekas yg dibawah hendaklah di buka tutupnya dan di letakkan di atas meja... aku punyer bekas ada 2,, yg tutup merah tu dgn yg ada plastik putih tu... tahmak ! hihi


1 periuk je..? eh tak la.. ada yg tukang top up.. kurang tambah, kurang tambah, sampai stok kt dalam abis,, tp gerenti abis punyer sebab semua cakap bubur kat sini mmg sedap..


proses menuang bubur sedang dijalan kan,, sian kt brader yg pakai baju merah tu,, pak cik tuang tbubur ak layan dia pun sebab dia tak bawak bekas, dia bawak plastik,, tp hujung dapat jugak tapi ada 1 pak cik yg lain pulak membebel... nk tau pak cik yg mana,, sat ea,,,

selain bubur ada jugak air.. air sarbat nama nya,, rasa nyer mint,, sebab ada halia,, direbus bersama-sama bunga cengkih, kayu manis.. aku tak minum pun tp member cakap macam tu,, lepas minum banyak angin kuar... duusshh dduusshh.. kekekeke

ha... pak cik yg tuang air ni la yg bebel brader baju merah tu.... mulut dia cot cet macam pak datok..biasa mcam mak nenek kn,, ni lelaki kita panggil pak datok... hahahaha


ok.. bekas aku da ada isi.. nmpak pekat dan bau nyer... errmmm,, sedap... 


pada sesiapa yg rasa bubur ni bole amik lagi,, tp g lepas asar.. dan sebelum 28hb.. 27hb last day.. rasa sekali pasti nak lagi punyer...

da da ~~


Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...