Jumaat, 8 Julai 2011

.:: restoran remaja classic ::.


makan budak,,hahahaha... tag line majalah ujang dulu... lama da tak baca ujang.. dulu siap beli cd ujang siri tv la pulak... kelakar habis... 

ok ok, citer pasal restoran remaja classic ni.. kelas sik ke..? hihi,,, restoran ni area² Angsana dan seberang jalan sebelah kiri LHDN...

masa otw nk g cari meja ada nmpk la tmpt makan dia ala² kt taman.. ada gazebo, bole makan duduk bersila... tp ada 2 jek, so x dpt nk kitorg nk lepak situ,, kena lepak tepi jek... sedeyyy... 

dan kebetulan sebelah dalam restoran pulak ada majlis perkahwinan tuan punyer restoran,, kata si pekerja nya la... tepi pun tepi la... 


mcm biasa la,, MRK akan memBACA menu sampai khatan khatam

ok..air da sampai... bandung utk MRK,, yg putih suci tu aku punyer,,, jaga kesihatan..hikhik


pandangan dr tepi,,tgk tu gazebo nya,, syok nya kalau dapat dok kt situ,,, bole lunjur2 kaki... nk baring pun tak pe,,hihi...oopppsss...

 sink yg cantik,, terus requet kt MRK nk sink mcm ni...MRK buat tak faham jek,,, :P

mcm tak kenal aku kn,, snap gambar sendiri,,, sebab MRK tak abis2 lg baca menu,,huhu...lgpn sambil tunggu order sampai... klik, klik, klik ~~


sebelah sini pulak,,

ermmmm,,, aku nyer da makanan da smpai,,,, nmpk menyelerakan... ni adalah kuey tiaw tomyam... yam yam

MRK punyer nasi goreng seafood,,,,,setumpuk setumpuk deco nya...

masa makan tu rasa amat terkejut yg amat, sebab tak sedap langsung.. MRK kata nasi goreng seafood dia xde seafood pun, cuma udang 2 ekor... pastu rasa mcm nasi goreng cina pun ye... best lg nasi goreng seafood kt stulang,,, pergghhh muai giler,,,,harga same jek...

yg aku punyer ya ampun,,, pedas mcm setan x bole makan... tu 1, pastu kosong xde ape2 mee melulu.. adalah udang 2 ekor dgn daging 2 slice... masak sendiri kt uma lg sedap,,,errkkkk

sungguh hampa sebab org kata makan kt sini best... xde bintang aku nk bg utk restoran ni,, dan sebab tu xde gambar yg menunjukkan pinggan dan mangkuk kami licin selepas makan... **biasa adakan**...

bukn kn kondem bisnes org tp aku cakap ape yg aku da rasa,,, pandai2 la korang nilai,,, ini restoran kitorg da blacklist kn !!! i'm sori ~

da da ~~

2 ulasan:

~~~ berkata...

Sye mewakili Pihak Remaja Classic meminta maaf sekirinya makanan yang dihidangkan tidak sempurna...

~~~ berkata...

kami meminta maaf sekiranya makanan yang di hidangkan tidak mengikuti cita rasa anda....harap maaf...

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...