Isnin, 18 Julai 2011

.:: nak boikot ke..? ::.


astro.... macam² ada,, ada ria, prima, oasis, erina eh salah arena, ceria,,,eeee,, macam² la ada,,, mmg kena tag line tu utk astro kan...hihihi

padahal kalau dok jb ni siaran banyak dapat siaran tv,, tv singapore kompem dapat, tv indon dapat gak la cuma kurang terang sikit siaran nya.. pandai² la pusing kan eriel tv tu...hikhikhik

da tu nape masuk astro..? ngengade ! bukan sebab nya nk tgk siaran tv yg terang,,, nk tgk AF, nk tgk mael lambung kat Maharaja Lawak,,,hihihi... lagi²... imam muda, kilauan emas >> siaran ni abah dan mak aku suke, kadang² aku pn suke..hikhik <<... lagi sekali MMA..

da tu semua nk tgk, hujung bulan kena la bayar bil... mana yang amik sukan ke, HBO ke, discovery ke kena la bayar sikit..

aku pn kena bayar gak,,, sebab amik pakej family+mustika yang berjumlah RM50.90 tu belum ada GOVERMENT SERVICE TAX tu,, 6% tau RM3.06.. total tiap bulan WAJIB bayar RM53.95..banyak kan tax yg kena bayar.. 

rasa nya kenaikan tax ni da lama, rasanya da 4 @ 5 kali aku da bayar da.. ada gak la terbaca member² punyer post kat fb,, ckp nk boikot astro la,, bil astro naik mendadak la,,, ermmm bil astro aku ok jek..takde naik ape pun...hihihi

lu pakai, lu bayar !

da da ~~


Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...