Khamis, 28 Julai 2011

.:: M'sia vs S'pore ::.


adeehhhh,,,seram ada, takut ada, suke ada, sakit jantung pn ada aku tgk bola m'sia vs s'pore ni,,, rasa rugi kalau kelip mata, ape tah lagi nk g mandi... 

dulu aku bukan suka pn tgk bola ni,, tp sejak2 ni jek suka sebab pemain2 semua muda, ensem,,eh.. pastu main pn da best da skrg,,kekekeke

padahal aku baru sampai dr Muar maghrib tadi,,, ni pn baru siap kemas uma,, beg baju tak bukak lagi tu,, ermmm,,, ntah besok ke sabtu ke baru la aku bukak,,

masa nyanyi lagu Negaraku tadi pun rasa sebak,, tetiba jek air mata jernih ku ini mengalir,, tgk muka2 pemain m'sia dgn 1 harapan iaitu MENANG,, pastu penonton yg kt stadium nyanyi dengan penuh semangat,, aku pn nyanyi gak,, berdiri tegak lagi,,hihihi

aku rasa pemain kedua2 negara bermain bermati-matian utk negara masing2,,, aku pn rasa mcm tu jugak,, da macam2 teknik permainan di tunjukkan,, ada yg tergolek, ada yg terbang,, yg terbang tu semestinya keeper m'sia APEK tu selamat gawang m'sia kan,,**walaupun gossip sedang melanda APEK tetap fokus main bola,,, ** kad kuning pn da ada yg dapat,,harap2 takde la yg dapat merah,,,

tp yg tak best nya,, masih ada lg sinaran laser pada keeper s'pore masa tendangan percuma utk m'sia td,, sape dalang laser ni,, wat malu m'sia betul la korang ni,,hhaaiiissshhhh !

alamak,, panjang pulak aku membebel,, mata tgk tv, tangan laju nya menaip,,hihihi... ok akhir tulisan aku harap kan m'sia akan menang,, AMIN ~

da da ~~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...