Rabu, 27 Julai 2011

.:: M U O ::.

sebut betul2 ea,,MUO... pandai tak,,? kalau tak pandai ce sebut ni MUAR... haaa,, pandai kan,, hihihihi... 

buat ape kt muo tu,,? best ke..? haiyyooo, keje maaaa... best tak best belakang kira... sedey ni,, sedey sesgt !

ye la,, dapat jumpa MRK 1 hari jek, pastu tak jmpe smpi khamis kang,,, sabtu ahad aritu MRK g konvoi ke kuantan dgn member2 superbike... nk ikut tak bole,, sebab ahad petang da gerak g muo... masa g tu MRK tak sampai JB lg...sedey kan..?

sedey, sedey jugak,, tp beg penuh mcm x nk balik jek,,huhu

abis nk wt caner kan,, kena kerja utk cari duit beli baju raya dgn wedges sembonia aritu,,ahakss,, ok,, kira2 jam 930 pm sampi kt tol pagoh... 2 jam gak perjalanan dr skudai ke muar ni kan,, ni belum smpai hotel lagi ni,,  mau2 lg 1 jam sampai,, 

 jgn lupe amik resit utk claim...

 ini bukti yg aku sudah berada di Muo...

pintu masuk pandangan tepi,,


laman utama lobby

 lift utk naik ke receptionist dan bilik hotel

  kt lobby,, ada pulak model terlampau ni,, aaiissshhhh

yeesss,, da dapat bilik,,jemput masuk


 ok,, katil ada, tv ada,,

 selak langsuir langsir nmpk permandangan bandar muar

 bilik air

 bilik mandi yg transperens..

 xde almari tp ada tempat gantung baju

semua cukup, semua ada,, MRK je yg takde,, kalau ada kn best,, leh hanimun lagi,,, leh tido sama, mandi sama, bekfes sama, semua sama2 la,, pak kal je jauh kn,, sian pulak kt MRK nk ulang alik,,,MRK ckp penat g konvoi aritu pun tak hilang la,, sian dia,,, 

tak sabar rasanya nk bekfes esok,,, mesti best kn makanan nya,, hotel la kata kan,, hihi,,

tunggu entry seterusnya yek,,, =)

da da ~~

2 ulasan:

Pupel Liyana berkata...

wahh.. back muar. beshnye :)

faiza erina berkata...

hihi,, moh balik kg,, akak da bosan dok sini,, nk balik JB !!! hihihi

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...