Khamis, 7 Julai 2011

.:: buah naga ::.

buah naga ni kira baru wujud berbanding dengan buah durian ke rambutan ke.. lagi² buah d**a,, mmg wujud sejak azali,,ahakss

tp aku kureng la dgn buah ni, tak tau kenapa.. mungkin namanya yang aku rasa sangat besar dan menakutkan... NAGA ..eeeeee... sape² yang suke buah ni cakap sedap, ermm,, ye ke..?

termasuk la Pearl, anak abang aku, suke giler makan buah ni,, dgn tak sengaja atau kebetulan, mak aku ada tanam ini buah kt kampung,, OMG OMG... mak cakap dia campak je tetiba bole tumbuh dan menghasilkan buah.. wah... da bole bisnes mcm ni,,hikhikhik

tgk pokok nya tu,, menakutkan,, mcm antu kn,,uuuuuu


antara yang belum bole di makan....

yg ni abah kata lagi seminggu da bole dipetik,,, amboi cik rahmat da mcm petani da bole agak buah masak bila,, bukn ke abah aku ni peneroka,,,cchhooiiii

minggu lepas mak abah dtg jb membawa 3 biji buah naga yg dijangkakan masak tu,,, kakak ipar yg cute tu bole pulak singgah uma anto 2 biji.. haiyyooo... pastu dia leh ckp, "kalau x makan bawak la g opis",, oh, gOOd idea teacher ! hihihi

tp aku ada potong kan sikit utk MRK makan... MRK pun tak berapa minat

 bila da potong nmpk cantik,, mcm tak sesuai je nama dia buah naga..

separuh MRK makan balance ada 1 biji setengah,, semua aku bawak g opis... rupe2 nye kt opis ramai yg suke makan buah ni,, ermmm, mmg rezeki uolss la,,

lain kali kalau ada lg aku bawak lg... 2 singgit 2 singgit,,hahahahaha

da da ~~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...